Mededeling
Collapse
No announcement yet.
filmpje mijn kanarie,s en koppeltje sijsjes
Collapse
X
-
ja ruimte genoeg ....4,50 lang 2 hoog en 2 diepOorspronkelijk geplaatst door CynnieWat leuk zeg!
Mooie ruimte hebben ze.
Groetjes,
Cynthia
met het aankleden ben ik nog bezig wil het wat groener hebben ..wat heb ik een leuke hobby .
juist vogels houden :) :)
Opmerking
-
Leuk filmpje, de sijzen man is alleen nog een beetje bang om tussen de kanaries te gaan eten
Op den duur lekker de kanaries weg doen en dan lekker aankleden met planten.
Opmerking
-
normaal kregen de sijsjes het voer uit een fles die ophing bij de andere eigenaar ....welicht heeft dat er ook iets met te maken .de eettafel stond er net 5 minutjes in .hahaha wil er ook nog een maken waar ik het groen voer en de onkruiden kan opleggen .zo voeder tafel aan een ketting is dan wel leuk ..
wat heb ik een leuke hobby .
Opmerking
-
Je hebt zo'n zelfde fles staan, waarom hang je die niet ergens op voor de sijzen, met dat nieuwe mengsel, kleine moeite
Opmerking
-
die had ik ook ophangen .maar ik wilde dat de sijsjes ook gewoon aan tafel kwamen eten ??Oorspronkelijk geplaatst door populierJe hebt zo'n zelfde fles staan, waarom hang je die niet ergens op voor de sijzen, met dat nieuwe mengsel, kleine moeite
of toch maar weer ophangen ??wat heb ik een leuke hobby .
Opmerking
-
Ik zou het apart doen, sijsjes kunnen gauw lijden aan coccidiose, het beste is dan dat ze niet te veel eten waar kanaries met hun strontpoten door het voer denderen.
Opmerking
-
gelijk heb je welOorspronkelijk geplaatst door populierIk zou het apart doen, sijsjes kunnen gauw lijden aan coccidiose, het beste is dan dat ze niet te veel eten waar kanaries met hun strontpoten door het voer denderen.
zal het gelijk veranderen ..
wat heb ik een leuke hobby .
Opmerking
-
Wij hebben onze voliere (met kanaries) aangekleed met wat kunstgroen. Daar heb je echt wel mooie exemplaren van. Wij kopen alleen de plastic varianten, want die kun je makkelijk afwassen. Natuurlijk is echt groen mooier. Komend voorjaar willen we een bruidsluier in de voliere doen, die schijnt sneller te groeien dan kanaries kunnen eten. Afgelopen zomer hebben we een te kleine bruidssluier er in gedaan, die was binnen twee dagen kaal gegetenOorspronkelijk geplaatst door jfk1ja ruimte genoeg ....4,50 lang 2 hoog en 2 diep
met het aankleden ben ik nog bezig wil het wat groener hebben ..
Nu dus een forsere kopen.
Groetjes,
CynthiaTerug van weggeweest
Opmerking
-
kunst groen wil ik er ook in .maar is wat moeilijk aan te komen ..
in een hoek heb ik wat echte varens en brandnetels aangeplant voor de cdk ze zitten er graag tussen
@Cynthia
mischiens een idee om de bruidssluier tijdelijk te beschermen met voliere draadwat heb ik een leuke hobby .
Opmerking
-
Dat is een goed idee! Dank je.Oorspronkelijk geplaatst door jfk1kunst groen wil ik er ook in .maar is wat moeilijk aan te komen ..
in een hoek heb ik wat echte varens en brandnetels aangeplant voor de cdk ze zitten er graag tussen
@Cynthia
mischiens een idee om de bruidssluier tijdelijk te beschermen met voliere draadTerug van weggeweest
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking