Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kanaries beginnen nu pas te zingen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Kanaries beginnen nu pas te zingen.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit.
    ik heb een aantal kanaries die voor de zomer heerlijk aan het fluiten waren dit stopte in de zomer nu is het eind september en nu beginnen ze weer.
    is dit een rui periode geweest?
    heb ik nu nog kans dat ze gaan paren?
    voor de duidelijkheid de vogels zitten buiten.
    mocht ik nog jonge willen hoe zouden jullie dit aanpakken?
    Tim van Zelst

Nu nog gaan kweken en dat dan nog wel buiten dat mag je niet meer doen. Geduld tot volgend jaar dan is het terug kweekseizoen.

Nee, het is niet omdat je mannen terug zingen dat ze gaan paren. Het word kouder, dagen worden korten dus de broedconditie is weg.
    http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Oke bedankt voor je antwoord.
      Kan je mij vertellen waarom ze dan niet in de lente en zomer niet fluiten?
      Tim van Zelst

Opmerking

In de lente wel, verder door de rui bijvoorbeeld stopt het zingen even, vogel is dan kwetsbaarder en wil niet graag als prooi dienen.

Opmerking

Beste Tim,

Ik weet dat je nog jong bent, en merk dat je regelmatig vragen stelt hier wat erg goed is.

Ik wil je wel een ding mee geven, je moet je een beetje verdiepen in de kanarie en de kweek.

ga eens lekker lezen op het forum in oude berichten, google eens op kanarie kweek.

Vragen als: kan ik nog buiten kweken, hoef je niet te stelen als je je een beetje inleest in het wel en wee van de kanarie.

Ook je vraag over het zingen had je zelf kunnen vinden, uiteraard mag je vragen blijven stellen en verwacht ik dat je ook altijd wel een nuttig antwoord zal krijgen maar soms is het ook zo dat je zelf het antwoord kan vinden, daar leer je nog veel van ook.
          http://wiggel.skyrock.com/

Opmerking

Working...
          X