Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ivermectine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ivermectine

Hallo

ik heb heel veel bloedluis bij mijn kanaries de kooien behandeld met byemite en de vogels met een druppel ivermectine 0.1% dit is nu een week geleden moet ik de druppel bij de vogels herhalen of is 1 maal voldoende ik vindt ze namelijk nog veel pikken en wassen bij hun zelf.

De vogels zelf zou ik niet meer behandelen, maar ik zou de ruimte nog maals een zware beurt geven. De luizen kruipen in de kleinste gaatjes, dus je moet zeer goed kuisen, soms is het beter de ruimte tijdje leeg te zetten zodat je alles zeer goed kan onderhouden.

Niet alleen de kooien opkuisen, maar ook de muren en andere plaatsen.
    http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Hallo,

Vergeet ook niet, om zoveel mogelijk kieren en naden dicht te kitten of plamuren.
      Met vriendelijke groet:
      Henk.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
        Hallo,

Vergeet ook niet, om zoveel mogelijk kieren en naden dicht te kitten of plamuren.
        Het kitten of plamuren werkt averechts. Achter of tussen de kit naad maak je een prima plaats waar de luizen hun eieren kwijt kunnen. En bestrijden lukt dan niet meer omdat je er niet meer bij kan.

De luizen gaan echt in de kleinste gaatjes. Beter werkt om de naden te vergroten zodat er geen schuilruimte is en je de ruimtes beter kunt behandelen.
        Mijn leven...........

Opmerking

Working...
        X