Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer gaan jonge kanaries zingen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Wanneer gaan jonge kanaries zingen?

Weer en vraag van deze kant.
    heb overal al gezocht hier op het forum en ook elders op het internet .
    Maar zie door de bomen de bos niet meer .

Ik ben een late kweker(zoals julie dat zeggen)ik kweek onverwarmt.

Nu heb ik de eerste jongen die zijn geboren 15 april 2012.

En de laatste kopel zit nu nog op het laatste ronde en daar zijn de vogels 12 juli van uit gekomen gister dus .

Dus mijn oudste jongen zijn dus nu 3 maanden oud
    en mijn jongste zijn nu 1 dag oud

Nu is mijn vraag waneer kunnen de manen gaan zingen om ze uit elkaar te houden van mannen en poppen zodat ik de manen een knijp ring om de poot kan doen om zo makelijker te zien van wat het is en kan kijken wat ik volgent jaar tegen over elkaar kan zetten en als ik te veel mannen heb moet er wat van weg .

Hoor graag van julie
    Vr.groeten Bennie

Gewoon nog een beetje geduld hebben, ze zullen wel gaan leren zingen binnenkort. Je kan oook het geslacht bepalen door onderaan op hun buik te gaan blazen.
    http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Treursijs
      Gewoon nog een beetje geduld hebben, ze zullen wel gaan leren zingen binnenkort. Je kan oook het geslacht bepalen door onderaan op hun buik te gaan blazen.
      Met blazen kun je dat nu al zien dan zo jong
      Vr.groeten Bennie

Opmerking

Heb geblazen maar ik twijfel wel nu er zijn dus twijfel gevallen bij dus gewoon wachten Of.....................................
        Vr.groeten Bennie

Opmerking

Men eerste jongen beginnen nu net te zingen, maar nog niet mooi
          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

de meest jonge mannen fluiten zachtjes(pruttelen)

Opmerking

Dat is het teken dat ze aan het oefenen zijn, Eerst pruttelen, dan de prachtige zang
              http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Dat is het teken dat ze aan het oefenen zijn, Eerst pruttelen, dan de prachtige zang
                Dat proberen de mijne nu ook , ik vind dat zo lief.
                Ik kan ze zelf ook aansporen als ik een beetje probeer te "pruttelen" jah ook ik kan dat.(de buren zullen wel denken lol)
                Dan gaan ze gelijk meedoen echt super leuk.
                En topic starter ik ben ook late kweker en we zitten bijna gelijk kwa nestjes de mijne zit nu ook net op het laatste nestje.(en ook gewoon buiten in de voliere)
                Ik heb het ook redelijk snel in de gaten wat mannetjes en vrouwtjes zijn , mede door het "pruttelen".

Opmerking

Heb in februari mijn eerste nestje met jongen gehad, er zit er 1 bij die begon juni al met pruttelen, nu 4 halve maand verder fluit die bijjjjna als een kanarie van een jaar.

ff geduld hebben, komt vanzelf.

Opmerking

Working...
                  X