Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kanarieman zingt niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• kanarieman zingt niet

Ik heb een mannetjes kanarie in een kooi in huis staan maar die zingt binnen helemaal niets.
    Zet ik hem buiten neer dan begint hij direct te fluiten.
    Nu heb ik gisteren een kanariepop erbij gekocht en in een aparte kooi in de kamer erbij gezet maar nog zingt mijn kanarieman niet binnen, is hier wat aan te doen want ik had de kanarieman juist voor het zingen binnen neergezet.

ik denk dat je gewoon nog een beetje geduld moet hebben .

Opmerking

of hij heeft binnen te weinig licht en zingt daarom niet

Opmerking

Ja wat vinden jullie te weinig licht?

Hij staat niet direct voor de schuifpui maar heeft wel heel de dag de lichtinval van de schuifpui. 's Ochtends zit hij zelfs in het zonnetje dus naar mijn idee krijgt hij wel voldoende licht maar zeker weten doe ik het niet.
        Het vrouwtje staat op zo'n vergelijkbare plaats en die heb ik vandaag bijna heel de dag gehoord.

Ik ben ze allebei wel wat eikrachtvoer extra gaan geven, weet niet of dit helpt?
        Normaal krijgt hij van mij voer van Beaphar dus aan het voer zal het niet liggen denk ik.

Opmerking

kanarieman zingt niet

....soms duurt het een paar weekjes, niet te veel verplaatsen en lichtduur niet veranderen.....

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Suzanne
            Ja wat vinden jullie te weinig licht?

Hij staat niet direct voor de schuifpui maar heeft wel heel de dag de lichtinval van de schuifpui. 's Ochtends zit hij zelfs in het zonnetje dus naar mijn idee krijgt hij wel voldoende licht maar zeker weten doe ik het niet.
            Het vrouwtje staat op zo'n vergelijkbare plaats en die heb ik vandaag bijna heel de dag gehoord.

Ik ben ze allebei wel wat eikrachtvoer extra gaan geven, weet niet of dit helpt?
            Normaal krijgt hij van mij voer van Beaphar dus aan het voer zal het niet liggen denk ik.
            Als je de pop wel de hele dag hoord ben ik bang dat het geen pop is maar een man
            Of bedoelje dat de pop de hele gag piept
            Wat is een gloster toch een leuke vogel
            Groetjes Antoine

Opmerking

Ja klopt, de vrouw piept heel de dag.
              Dan ga ik gewoon ff geduldig afwachten.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Opmerking

Working...
              X