Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pop doet niets

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Pop doet niets

Ik heb een pop die niets doet.
    De pop is van 2010 heeft in 2011 geen nest gebouwd en tot nu toe ook niet.
    Is deze pop niet te gebruiken voor de kweek?
    IK heb er al diverse mannen bij gehad en er gebeurd niets ze bouwt ook geen nest.

Met vriendelijke groet
    Ardie

Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Ik heb toevallig ook een pop doorgehouden die vorig jaar niets deed maar wel een mooie postuurvogel is. Ook dit jaar gebeurt er niets terwijl al m'n andere poppen al hebben genesteld. Deze zal dus net als jouw popje wel 'iets' mankeren.
      Kweker van Border, Crest, Fife fancy en Glosters!

Opmerking

Ik heb er ook een die niets doet. Waarschijnlijk geen pop, maar een pot

Opmerking

Ik heb er ook 2 voor de handel zeg maar, moet wel zeggen dat ik er 3 had die niks deden en nu heeft een van die 3 een mooi nestje en vandaag haar 2e ei gelegd, dus geduld is soms ook een vereiste.

een van die 2 is echter een hele mooie pop waar ik veel hoop op had en die zit er ook super bij, kan er niks aan ontdekken en wordt dagelijks door de man getreden.

Ik laat ze nog een tijdje zitten.
          http://wiggel.skyrock.com/

Opmerking

Zou je ze niet kunnen stimuleren door 2poppen en 1goed zingende man samen te zetten in een voliere? , als ze het ander nestje ziet moet er toch wel wat gaan kriebelen? ;D

Mvg jonas k

Opmerking

Opmerking

Beste Ardie,
                Bij mij gaat het over een koppeltje kapoetsensijsen
                Ik baal ook, het leek of mijn pop broeds begon te worden, zij en het mannetje waren al aan het flikflooien, (voer vragen), maar het is nu over en uit.
                Snap er niets van.
                Dus ook ik hoop op een antwoord.
                Buffalowormen (levende) lusten ze niet.

Opmerking

Ik heb hier een pop,die tot nu toe niks deed.
                  Vanmorgen het 1ste eitje zonder een nest te hebben gebouwd.
                  Maar dat kan ook de schuld van de man zijn,die het nestbouwen verstoort
                  omdat hij alleen maar wil paren.
                  Ik wacht nog even af dan gaat de man uit de broedkooi,zodat de pop
                  rustig kan broeden.
                  Vr.groeten van
                  Antoni

homepage:
                  http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Leuk voor degene die heel hoopvol een kanariepopje koopt in "de handel", dumpen die zooi, wat kan jou het schelen. Lekkere mentaliteit.
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ardie
                      Ik heb een pop die niets doet.
                      De pop is van 2010 heeft in 2011 geen nest gebouwd en tot nu toe ook niet.
                      Is deze pop niet te gebruiken voor de kweek?
                      IK heb er al diverse mannen bij gehad en er gebeurd niets ze bouwt ook geen nest.

Met vriendelijke groet
                      Ardie
                      Er is een kleine kans dat bijvoeren met pinkies en/of gemalen hennep ed. Haar hormonaal stimuleert. Verder kan veel en lang licht (15-18uur) misschien helpen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                        Leuk voor degene die heel hoopvol een kanariepopje koopt in "de handel", dumpen die zooi, wat kan jou het schelen. Lekkere mentaliteit.
                        Als je alle vogels moet houden dan is het zo afgelopen met de vogelhobby ben ik bang.

Ik verkies dan toch de goed kwekende vogels te behouden in combinatie met de mooiere jongen.

En wie zegt dat een pop die het hier niet doet het op een ander ook niet doet. Buiten dat gaan de vogels die ik naar de handel breng zo ver ik weet allemaal op de export.

Maakt me wel nieuwsgierig wat jij doet met vogels die niet kweken ton ?
                        http://wiggel.skyrock.com/

Opmerking

Vogels die niet thuishoren in de kweek mogen toch zeker verkocht worden aan de groot handelaren? mensen moeten ook hun brood verdienen...
                          Wel heb ik al verhalen gehoord dat ze vogels met een teentje kwijt gewoon dood nijpen jammer, maar dat is hun zaak... kan ik niets aan doen.

2de optie is zelf vertreken naar een vogelbeurs en hem daar tekoop zetten, heb ik ook al gedaan Gezellig ;D , alhoewel is een risico ;O , een goede verkoper is eerlijk, dus zegt het gebrek... Ideale vogel dus voor een biaarde vrouw die 1 vogeltje wil

Doe wat je wil, maar wees eerlijk... , heb me "een "koppeltje" peronata's gekocht" hij was 100% zeker en ja het zijn 2mannen grrrm een klap voor een beginende vogel kweker zoals ik weer 2nestjes minder GRRRsss XD

mvg jonas k Verder veel plezier

Opmerking

Working...
                          X