Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mannelijke pop , of vrouwelijke man ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• mannelijke pop , of vrouwelijke man ?

Toen ik mijn kweekruimte aan het reinigen was , en de gezondheid van de vogels nakeek , dan merkte ik op bij een wilde kanarie (sirinus canaria) die heel erg fors zingt altijd , dat hij er net als een popje uitzag , daar beneden .

Wat zijn jullie meningen ? Goed zingende pop of een onderontwikkeld mannetje ?

Of is dit niet zelfde als bij de gewonen kanaries ?

[QUOTE=Chardonnert.BE;159711]Toen ik mijn kweekruimte aan het reinigen was , en de gezondheid van de vogels nakeek , dan merkte ik op bij een wilde kanarie (sirinus canaria) die heel erg fors zingt altijd , dat hij er net als een popje uitzag , daar beneden .

Wat zijn jullie meningen ? Goed zingende pop of een onderontwikkeld mannetje ?

Of is dit niet zelfde als bij de gewonen kanaries ?

wat ik op de foto zie zeg ik het is een man pop ziet uit als een zeppelin
    Wat is een gloster toch een leuke vogel
    Groetjes Antoine

Opmerking

.

dit is toch de man normaal ?

Opmerking

en pop zo ?

Opmerking

normaal

In kweekconditie zien de organen er inderdaad zo uit. In de rustperiode is het zeker niet zo duidelijk.

Groet,

Rob.

Opmerking

aan jou foto te zien zeg ik dat het een man is.
            dit basseer ik op de stand van de tap.

Erik

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door KARDINAALPRACHT
              aan jou foto te zien zeg ik dat het een man is.
              dit basseer ik op de stand van de tap.

Erik
              ok interresant , kunt u misschien dieper erop ingaan wat je juist bedoelt ?

Opmerking

mannelijke pop of vrouwelijke man?

Naar mijn oordeel een man.
                De cloaca loopt niet in het verlengde van de buik door naar het eind.
                Hoewel de tap niet haaks op de buik staat, heb ik het vermoeden te maken met een jonge man. Strijk eens over de cloaca, in de richting van kop naar staart, bij een pop voel je vrijwel niets, een man gaat langzamerhand zijn tap wat verstevigen en vergroten, die voel je wel.

Opmerking

Man !

Naar mijn mening een man... maar bijlange nog niet broedrijp....
                  Oscar

Opmerking

Volgens mij ook een man, mogelijk nog niet broedrijp. Maar niet alle kanariemannen hebben zo'n joekel als die van de foto. Hele mooie foto's trouwens

Opmerking

Working...
                    X