Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2 kanarie mannen
Collapse
X
-
-
ik heb mijn glosters in 4 groepen zitten 1 vlucht voor de oude mannen 1 voor de mannen van 2011 1 voor de oude poppen en 1 voor de poppen van 2011 en de poppen kunnen de mannen niet zien en ook niet horen zo kun je straks makkelijker de vogels koppelen kanaries koppelen namelijk ook op zang daarom heb ik dus de mannen zo zitten dat de poppen ze niet horen en zo kun je ook beter het licht regelen de mannen zijn namelijk later broed rijp dan de poppen
Opmerking
-
Dat vind ik persoonlijk wat overdreven. Ik doe aan dwangkoppeling niet gekozen koppeling
Opmerking
-
Ah gewoon ik zeg.
Die man en die pop samen en daar wil ik jongen van.
Ik laat mijn mans en poppen niet zelf beslissen met wie ze gaan nestelen
Opmerking
-
Zeker en vast dwangOorspronkelijk geplaatst door eleIk ben uitgehuwelijkt, is dit een dwangkoppeling of een gekozen koppeling geweest?
Tenzij je er zelf zin in had
Opmerking
-
-
Hallo Dawy, je bent bezig met het inrichten van de gezelschapsvoliere. Dat is een grote familie van vogels die het samen goed met elkaar moeten kunnen vinden. Dat is heel wat anders dan doelgericht kweken met koppels. In een gezelschapsvoliere kun je best in deze tijd mannen en poppen bij elkaar doen. Wanneer in het voorjaar de dagen langer gaan worden en de temperatuur weer oploopt, dan zou ik ervoor zorgen dat je meer poppen dan mannen in de voliere hebt. Op dit moment zal dat in een voliere geen grote problemen opleveren. Succes en hou ons nog eens op de hoogte hoe het gegaan is.
Opmerking
Advertentie
Collapse
ik neem aan andersom anders snap ik je redenatie niet.
Opmerking