Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kanarie kennis!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

ik ook niet.
    wat je zelf niet meer wilt verkoop je op marktplaats of aan een opkoper.
    wat je wilt kopen kun je beste bij een kweker kopen.
    die zoekt met een paar weken zijn vogels voor de TT uit.
    die houd dan vogels over die voor de kweek goed genoeg zijn.
    denk dat je bij zo,n iemand wel goed kan kopen.

gr

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Treursijs
      Kijk dit is nu iets dat ik niet kan geloven. Voor zover ik weet heb ik nog nooit gehoord dat iemand twee bonte kanaries gaat aanvaarden en u een goede kanarie ervoor zal geven.
      ik mocht hem zelf uitzoeken , en het waren toch bonten .. hier kan je niks meer , het zijn verder leuke vogeltjes maar als ik ze er in laat zitten dan gaan ze me zometeen aankweken met een goede vogel en dan heb ik nog meer bonten .. apart zetten heb ik dan geen plek voor omdat ik daar alle goede mannen ik heb , (goede mannen hier heb ik het over niet bonte)

Opmerking

verder heb ik vandaag geruild/gekregen

2 schimmel gele kanarie poppen
        1 zwart/wit pop
        1 kanarie man die waarvan ik de naam niet weet, ik zal morgen een foto posten... hij is in iedergeval veel lichter dan de bruine poppen .. de opkoper zij dat het een goede man was, mischien heb ik wel weer de verkeerde maar hij heeft wel de zelfde tekening , de poppen zijn van 2010 en hij is van 09

Opmerking

vandaag geen foto's gemaakt , ik wacht nog even een weekje. zodat ze even kunnen wennen.

verder heb ik een vraag over de kweek van de agaatgeelmozaik hoe moet je deze vogels koppelen , masker tegen geenmasker? en type 1 tegen type 2??

hoor graag hoe ik zal moeten koppelen! want mischien kopen me maatje en ik een triotje van deze vogels.

Opmerking

Working...
          X