Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chineese dwerkwartel kuikens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • chineese dwerkwartel kuikens

    wat moetten jonge chinese dwerg kwartels eten

  • #2
    Hetzelfde als de ouders.
    Tropenzaad ,,eivoer ,universeelvoer ,onkruidzaad ,buffalo wormpjes of meelwormen ,(maar dan wel gedood door de kop te pletten of er af te knippen.)

    Opmerking


    • #3
      Hier krijgen ze kwartelmengeling, kuikenmeel, paardenbloem (blaadjes), gras, klavers, klein beetje kanariezaad
      zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

      Opmerking


      • #4
        Hallo,

        Ik geef ze het normale voer dus tropenzaad en eivoer en ik heb
        heb speciaal voer voor jonge hoenderen en fazanten dat ook geschikt is
        voor kwartels.Hierin zitten gedroogde diertjes gemengd met een eivoer.

        Verder scharrelt hij/zij gewoon achter mama kwartel aan.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Bianca-K
          Hallo,

          Ik geef ze het normale voer dus tropenzaad en eivoer en ik heb
          heb speciaal voer voor jonge hoenderen en fazanten dat ook geschikt is
          voor kwartels.Hierin zitten gedroogde diertjes gemengd met een eivoer.

          Verder scharrelt hij/zij gewoon achter mama kwartel aan.


          en dan eten ze vanzelf van alles wat voer met een verhoogd dierlijkeiwit gehalte is goed normaal eten de kuikens insecten

          Opmerking


          • #6
            Allen,
            Bij mij gewoon tropen, soms onkruidzaad want dat krijgen de anderen ook, eivoer. Soms wat levende beestjes maar dat is heeel beperkt. En tot nu toe gaat dat steeds goed
            Groeten,

            Henry
            zebravinken, japanse meeuwtjes, diamantduifjes, chinese dwergkwartels, gouldamadines, cubavinken en roodkopamadines.

            Opmerking


            • #7
              beste rietvinkje

              wij hebben ze in een voliere gekweekt waar de planten bestonden uit opgeschoten zaad en omdat het zaad ontkiemde konden ze daarvan eten dat was heel simpel gewoon iets te veel tropisch zaad om de groep strooien zodat het kan opschieten ook hebben we ze heel veel eivoer gegeven en gewoon zaad op het eivoer waren ze helemaal gek houd er wel rekening mee dat ze heel klein zijn en in het kleinste plasje water kunnen verdrinken jampotdekseltjes als waterbakjes zijn een aanrader zodat ze niet verdrinken

              succes

              Opmerking


              • #8
                ze zijn vandaag uit gekomen zes stuks in totaal

                Opmerking

                Working...
                X