Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koppel postduiven in konijnenhok

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Koppel postduiven in konijnenhok

13 jaar

wat voor een soort hok had je dan in gedachte? een goed binnenhok neemt meestal net zoveel ruimte in als een konijnenhok.
    groeten gijs

Opmerking

Nou Gijs, ik dacht gewoon aan zo'n normaal konijnenhok op poten, omdat deze makkelijk te verplaatsen zijn. Ik weet niet wat voor een binnenhok u bedoelt, maar ik denk toch dat die hokken meer plaats innemen. Maar ik denk dat ik zo'n hok sowieso niet van mijn ouders mag, want dan staat hij teveel in het zicht. Daarom mijn voorstel voor een konijnenhok te nemen!

Maar in ieder geval bedankt voor uw reactie!
      13 jaar

Opmerking

ik denk toch echt dat een konijnenhok wat te klein is.
        als je nu eens een houten hok maakt van 2.1.2 (lxbxh), dan zou het wel kunnen.
        groeten gijs

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
          ik denk toch echt dat een konijnenhok wat te klein is.
          als je nu eens een houten hok maakt van 2.1.2 (lxbxh), dan zou het wel kunnen.

Dat hok kan ik niet zetten op de plaats waar ik dat wou. Maar moet het echt zo groot zijn om alleen in te overnachten? Ik denk dat er weinig duiventillen zijn met die afmetingen. Natuurlijk begrijp ik dat het hok zo groot mogelijk moet zijn, maar die plaats hebben we niet. De duiven moeten zich wel nog steeds goed voellen.

Groet.
          13 jaar

Opmerking

dan maak je toch een duiventil op een paal,
            je moet het zelf weten. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je er gaat houden en wat je doel ermee is
            groeten gijs

Opmerking

13 jaar

Opmerking

Gratis te koop?
                Mvg,
                Kingfisher.

Opmerking

je moet het zelf weten. blijkbaar heeft het geen nut wat ik zeg.
                  groeten gijs

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
                    je moet het zelf weten. blijkbaar heeft het geen nut wat ik zeg.
                    Het heeft zeker zin! Maar ik heb vandaag gemeten, maar helaas heb ik niet genoeg plaats om een hok van die afmetingen in de tuin te plaatsen. Wat is het beste figuur van een hok. Is een vierkant beter of een rechthoek? Misschien kan een hok van 1m3 wel? Of is dat nog te klein. Ik probeer zoveel mogelijk aan de duiven te denken, maar al te veel plaats heb ik helaas niet.

Gr.
                    13 jaar

Opmerking

Als je geen plaats hebt voor een ruimer hok, dan kan je het beter niet doen.
                      Een hok van 1m3 is veel te klein.

Opmerking

Working...
                      X