Goede avond. Ik heb een mooi lachduifje, negen jaar, is helemaal tam, pik de pen tussen je vingers vandaan of zit op schoot. Maar moet plotsafstand doen van m. Is toch niet raar dat ik m niet op markplaats zet! Ik wil graag zekerheid hebben dat hij goed terecht kom, dan bijv dat hij aan de slangen word gevoerd.is er iemand die ervaring heb, en die er goed voor wil zorgen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
duifje
Collapse
X
-
Hallo,
Ik had ook 2 lachduifjes maar moesten helaas ool weg...
Ik heb ze naar een dierenwinkel gebracht maar ik kreeg er bijna niks voor.
Op marktplaats zetten zal denk ik niet veel uitmaken.
In een dierenwinkel zouden ze misschien wel hetzelfde baasje er voor krijgen als op marktplaats. Maar dat is altijd verschillend. Je hebt denk ik wel iets meer kans bij een dierenwinkel en ik vind het zelf ook vertrouwder om naar toe te brengen en te kopen.
-
Dan ben je net te vroeg. Ik ben bezig met mijn kippenren volledig overkappen. Dan wordt dat een voliere van 15 x 5 x 2,5 meter. Daarin zou ik evt wat sterke vogels willen zetten om ze een goed leven te geven. Een stel huismussen komt er zeker in en evt wat duifjes. Er staan planten in en een tuinhuis van 2,5 x 2,5 meter. Maar ik moet nog beginnen dus ik kan nu geen dieren aannemen daarvoor.Oorspronkelijk geplaatst door Elly thuis Bekijk BerichtGoede avond. Ik heb een mooi lachduifje, negen jaar, is helemaal tam, pik de pen tussen je vingers vandaan of zit op schoot. Maar moet plotsafstand doen van m. Is toch niet raar dat ik m niet op markplaats zet! Ik wil graag zekerheid hebben dat hij goed terecht kom, dan bijv dat hij aan de slangen word gevoerd.is er iemand die ervaring heb, en die er goed voor wil zorgen?
Hoe heb je hem zelf gehuisvest?
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking