hallo
ik heb een jong pauwstaartje, die verstoten was.. hij is veel kleiner dan zijn niet verstoten broertje.. ik heb em meegenomen omdat ie verstoten was.
hij is ongv 4 weken oud en zit in tegenstelling tot zijn broertje niet goed in de veren.. zijn broertje is bijna volgroeit en staat op punt van uitvliegen... 'mijn' duifje oogt echter als 2 of 3 weken.. en heeft net witte veertjes..
hij heeft de leeftijd van zelf eten maar doet dit nog niet..
nu mijn vraag!
wat is dit en hoe en wat moet ik hem voeren..
ik geef nu kuikenopfokmeel ( 0 - 6 weken ) aangemaakt met water/melk.
is dit voldoende of moet ik iets van NutriBird kopen?
nog iets, hij doet zijn snavel niet open.. nu heb ik een jong kauwtje gehad, en die sperde pas na 2 dagen.. komt dit sperren ook nog bij mijn pauwstaart?
reageer aub snel..
Mvg Jonne
ik heb een jong pauwstaartje, die verstoten was.. hij is veel kleiner dan zijn niet verstoten broertje.. ik heb em meegenomen omdat ie verstoten was.
hij is ongv 4 weken oud en zit in tegenstelling tot zijn broertje niet goed in de veren.. zijn broertje is bijna volgroeit en staat op punt van uitvliegen... 'mijn' duifje oogt echter als 2 of 3 weken.. en heeft net witte veertjes..
hij heeft de leeftijd van zelf eten maar doet dit nog niet..
nu mijn vraag!
wat is dit en hoe en wat moet ik hem voeren..
ik geef nu kuikenopfokmeel ( 0 - 6 weken ) aangemaakt met water/melk.
is dit voldoende of moet ik iets van NutriBird kopen?
nog iets, hij doet zijn snavel niet open.. nu heb ik een jong kauwtje gehad, en die sperde pas na 2 dagen.. komt dit sperren ook nog bij mijn pauwstaart?
reageer aub snel..
Mvg Jonne
, misschien heeft dit duifje zijn biologische moeder nooit gezien en accepteert het makkelijker voedsel van de verzorger.
Opmerking