Mededeling

Collapse
No announcement yet.

diamantduifjes hebben eieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Zo, die groeit als kool! Goede ouders zo te zien dus, leuk.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

zeer mooi nest gebouwd ook denk dat je ondanks onbevrucht ei een goed koppel hebt succes.

Opmerking

wat fijn dat je er op tijd bij was en het nog leeft! Is de bruine de moeder? wat een prachtige kleur. Zo'n kleur koppel zou ik ook nog wel willen hebben.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
          wat fijn dat je er op tijd bij was en het nog leeft! Is de bruine de moeder? wat een prachtige kleur. Zo'n kleur koppel zou ik ook nog wel willen hebben.
          Die bruine is idd de moeder en vader is een wildkleur.

Opmerking

Diamandduifje, als ik het goed begrijp heb je de Diamantduifjes binnen zitten en heb je een jong? Hoe groot is de kamervoliere dan? En had je ze gekocht als 2 poppen? En hoe oud is het jong nu ?
            Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
            Vergeet niet te kijken op mijn site!
            http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door BirdBreeder
              Diamandduifje, als ik het goed begrijp heb je de Diamantduifjes binnen zitten en heb je een jong? Hoe groot is de kamervoliere dan? En had je ze gekocht als 2 poppen? En hoe oud is het jong nu ?
              ik heb ze gekocht als duivinnen maar niet tegelijk hoor. ik had die wildkleur van een hobbykweker gekregen en die dacht dat het een duivin was maar dat is een doffer. Die bruine heb ik er later bij gekocht die komt uit een dierenwinkel. Mijn kooi is ongeveer lxhxb 120x60x50 en ik heb idd een jonge duifje die is nu 3 dagen oud.

Opmerking

is een normale kweekkooi formaat
                'Vliegde ik?'
                -'Nee, je valde.'

Opmerking

is een normale kweekkooi formaat
                  dat is toch groot genoeg voor me duifjes?

Opmerking

Hij is volgensmij wel groot genoeg hoor, maar ik denk niet dat je er nog meer vogels moet indoen

Opmerking

Nee, voor de kweek kan dit wel, maar als je alles wil gaan houden zou ik een grotere kooi nemen.En dan liever een brede kooi dan een hoge kooi.
                      'Vliegde ik?'
                      -'Nee, je valde.'

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door BirdBreeder
                        Hij is volgensmij wel groot genoeg hoor, maar ik denk niet dat je er nog meer vogels moet indoen
                        Dat is ook niet de bedoeling Als die kleine straks groot genoeg is dan gaat hij ook weg. ik vind 2 duifjes meer dan voldoende .

Opmerking

Ik ben heel benieuwd wat voor jong hieruit komt. Of het de kleur van 1 van de oduers heeft, of een mengeling daartussen.
                          'Vliegde ik?'
                          -'Nee, je valde.'

Opmerking

Ik ben heel benieuwd wat voor jong hieruit komt. Of het de kleur van 1 van de oduers heeft, of een mengeling daartussen.
                            Ik hoop dat het jong een beetje op zijn moeder gaat lijken want dat bruine is wel erg mooi.

Opmerking

Ja dat vind ik ook. Hoop ooit nog eens zo'n koppeltje te kunnen aanschaffen.
                              'Vliegde ik?'
                              -'Nee, je valde.'

Opmerking

Maar wat heb je voor vloer? Heb je een gaas op de grond of gewoon echt Bodembedekking, want misschien kun je wel wat CDK's houden
                                Ligt er natuurlijk aan hoeveel grond ruimte je hebt, maar kwartels vind ik gewoon de geweldigste beesies die er zijn, Diamantduifjes zijn super mooi als jong, net als die kleine hommels

Opmerking

Working...
                                X