ik heb 2 diamantduifje en ik dacht dat het twee duivinnen waren maar nu blijkt 1 een doffer te zijn . ik heb 2 eieren waarvan maar 1 bevrucht moet ik nu die onbevruchte ei ook laten liggen of kan ik die weghalen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
diamantduifjes hebben eieren
Collapse
X
-
Het onbevruchte ei heeft nog een functie als je het laat liggen tot het ene jong 4 of 5 dagen oud is. Het beschermt het jong tegen per ongeluk platdrukken en het geeft wat steun en warmte.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Als er een ei ligt gaan de ouders er ook vaker opzitten om het ei alsnog uit te broeden. Mijn ervaring was trouwens dat de ouders op den duur het ei zat zijn en het er zelf uitgooien.
Zijn de ouders de twee duifjes op je avater? leuk!! Erg mooi die linkse bruine.'Vliegde ik?'
-'Nee, je valde.'
Opmerking
-
dat zijn idd de oudersOorspronkelijk geplaatst door TroetelduifjeAls er een ei ligt gaan de ouders er ook vaker opzitten om het ei alsnog uit te broeden. Mijn ervaring was trouwens dat de ouders op den duur het ei zat zijn en het er zelf uitgooien.
Zijn de ouders de twee duifjes op je avater? leuk!! Erg mooi die linkse bruine.
Opmerking
-
Prachtige foto! Altijd heel mooi, dat prille leven, ongeacht wat voor soort het is.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Ik had echt mazzel dat moeders ff haar nest ging opknappen dus toen kon ik snel een foto maken van de kleine. Hij/zij maakt ook een heel schattig piep geluidjeOorspronkelijk geplaatst door !teun!Ach wat mooi!!! Goed getimde foto ja.
vader zit samen met moeders de hele tijd bij de kleine dus het zijn voorbeeldige ouders . Ik hoop dat ik nog een paar keer de kans krijg om een foto te maken zodat jullie ook kunnen meekijken hoe hij/zij groeit .
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door diamandduifjeIk had echt mazzel dat moeders ff haar nest ging opknappen dus toen kon ik snel een foto maken van de kleine. Hij/zij maakt ook een heel schattig piep geluidje
vader zit samen met moeders de hele tijd bij de kleine dus het zijn voorbeeldige ouders . Ik hoop dat ik nog een paar keer de kans krijg om een foto te maken zodat jullie ook kunnen meekijken hoe hij/zij groeit .Albino, Lutino, Witmasker en Bonte Valkparkieten (Evt. Tam); Swiftparkieten; Grasparkieten (Evt. Tam); Natuurbroed Chinese Dwergkwartels
Opmerking
Advertentie
Collapse
ik heb mijn duifjes binnen zitten dus dan kan ik de eieren gewoon laten liggen.
Opmerking