Oorspronkelijk geplaatst door miro
Bekijk Bericht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kweek Putter x canarie 2014
Collapse
X
-
Ik denk ook veelOorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Berichtmooie vogel, maar denk dat het hok van foto 3 wel eens aan een schoonmaakbeurt toe is
Opmerking
-
mooie vogels.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
wat is dat voor een rare reactie, vogelhokken horen toch gewoon niet zo vuil te zijn...Oorspronkelijk geplaatst door abu asfur Bekijk BerichtIk denk ook veel
groeten gijs
Opmerking
-
Vogelhokken moeten inderdaad proper genoeg zijn ... over "de properheid" zal ik zelf oordelen , je hebt je mening gedeeld , hopend met de beste intentie , maar niet opdringen ...Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Berichtwat is dat voor een rare reactie, vogelhokken horen toch gewoon niet zo vuil te zijn...
Last edited by abu asfur; 18-11-2014, 18:38.
Opmerking
-
Opmerking
-
-
-
carduelis parva x rood agaat mozaiek kanarie 2014
prachtige wilde zang uit de regio beni snassen marokko grens algerije ...
Opmerking
-
Dank voor je mening , Je hoeft nooit iemand speciaal te zijn om je mening te delen ... stel je voor ... dat je pas recht zou hebben om je mening te delen als je iemand speciaal bent .Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher Bekijk BerichtTja,wat moet je er van zeggen,zit een leuke zang op maar waarom weer in de kleine k....kooitjes?
Zet zo'n vogel toch in een ruime kooi,komt hij veel meer tot zijn recht maar wie ben ik.
Maar ik zie zelf ook mijn vogels liever in de voliere buiten , maar de kleine kooitjes zijn een must als je intensief een zang wil aanleren ...
en zeg nu eerlijk , wat ben je met een zangvogel met een armzalige zang ?Last edited by abu asfur; 22-03-2015, 19:21.
Opmerking
-
Begrijp dus dat ze na de training de vlucht in gaan of naar een grotere kooi?
Kijk,jij beleeft de hobby heel anders dan ik daar ben ik me best van bewust,en hoe je vogels het beste een bepaalde zang aan leert daar heb ik geen kaas van gegeten en eerlijk gezegd interesseert het me ook totaal niet.
Ik ben blij hoe de vogels die ik nu heb zingen,oa Braziliaanse blauwe bisschop die ik sinds kort heb maar ook mijn wilde kanaries en reichenowedelzangers.
Sta er ook iedere keer weer versteld van wat een zang deze produceren maar of ze ook iets ander zouden kunnen geen idee en dat is ook niet mijn drive zoals bij jou.
laat ze maar doen zoals ze zijn,is mij ok.Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
ik heb deze filmpjes allemaal bekeken en nu lijkt er mij toch weinig van de frise pop terug te vinden in de bastaard? of heeft hij wel degelijk die kenmerken overgekregen van de pop?Oorspronkelijk geplaatst door abu asfur Bekijk Bericht
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking