Mededeling
Collapse
No announcement yet.
putter X Kapoetsensijs
Collapse
X
-
Ja klopt maar een kruisbek is ook een grote vogel en daar heb ik ook al kruisingen van gezien.Oorspronkelijk geplaatst door blauwkobaltkanarieMaar een kapoetsensijs is een kleine vogel , dus dacht misschien beter met kleine putter te werken
En nog een mooie putter x kapoetsensijs
Opmerking
-
Een kleine pop laat zich minder makkelijk trede door een veel grotere man is mijn mening. Als je dan bastaarden met een major putter en kapoetsensijs wil kweken, dan kun je misschien beter een major putter pop tegen een kapoetsensijs man zetten. Dus kapoets x putter. Wel een leuke kruising en ik wil hem ook zeker een keer gaan proberen.
Groeten Willem
Opmerking
-
wauw !!wat een prachtige vogel !!en die zang.Oorspronkelijk geplaatst door Chardonnert.BE
mooi joh !!ik wou dat ik er zo een had !!
Opmerking
-
ja deze vogel is zkr niet misOorspronkelijk geplaatst door hettywauw !!wat een prachtige vogel !!en die zang.
mooi joh !!ik wou dat ik er zo een had !!
, prachtig beestje Chardonnert.BE!. haha als je ook zo eentje wilt zou ik je aan raden zo eentje te vinden en te kopen, of deze idd zelf te proberen haha
,
Opmerking
-
hier ben ik het dus volledig mee eens, voor beste te kruisen kun je altijd beter een kleinere man gebruiken dan een kleinere pop. bv kapoetsijs x kleine putter pop, of bloem/majoor putter pop x kapoetsijs man. uit velen verhalen van zeer goeie kwekers heb ik altijd vernomen de man moet kleiner zijn als de pop om dat deze veel beter en gemakkelijker zou pakkenOorspronkelijk geplaatst door blauwkobaltkanarieMaar een kapoetsensijs is een kleine vogel , dus dacht misschien beter met kleine putter te werken
.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking