Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Hallo
ik heb hier thuis een mannetjes keep zitten
nu is mijn vraag met welke kan ik deze allemaal kruisen?
alvast bedankt!!
Ik heb een vriend die kruisingen kweekt (en heeft gekweekt) keep x groenling.
Maar dit zijn echter uitzonderingen.
Je kan ook proberen te kruisen met een kanarie, dan heb je pas een unieke bastaard.
Keep en vinken behoren tot dezelfde familie.
Vandaar dat de kruising keep x vink heel vaak voorkomt.
Hangt een beetje af van de uitdaging die je zoekt.
ok bedankt voor de info
Ik heb anders ook wel een groenling zitten hier maar het probleem is dat ik niet weet of het een man of pop is. Aan wat kan je het zien? aan de veren of ook door te blazen gelijk bij een kanarie?
alvast bedankt!!
Ps: dat doet me veel plezier om te horen want ik ben echt veel bezig met mijn vogels!!
Ik heb anders ook wel een groenling zitten hier maar het probleem is dat ik niet weet of het een man of pop is.
Hier heb je een duidelijk voorbeeld van een man en pop (wk).
De man is veel mooier en intenser van kleur dan de pop.
Dus eerste foto = man, foto 2 = pop
Foto 1 en 2 is inderdaad man en jonge vogel.
De derde foto lijkt mij ook een man met veel schimmel.Dacht dat poppen bruiner waren en meestal nog wel iets bestreping op de buik.
hey
sorry voor de late reactie maar het is er uiteindelijk toch van gekomen om een foto te nemen
ik denk dat het 2 vrouwtjes zijn maar ben het niet zeker hier/ staat de foto
Alvast bedankt!!
Het geel in de vleugel pennen is wel heel intensief op die foto , maar veel te weinig belicht om jouw zekerheid te kunnen geven ( ook al ben ik geen expert in groenlingen ) .
Opmerking