Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mooi artikel Ton.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Bekijk mijn vogels op:

    http://papegaaiamadine.webnode.nl/

    Opmerking


    • #17
      Ik weet het al

      Opmerking


      • #18
        Nonnen? of Rietvinken?
        Bekijk mijn vogels op:

        http://papegaaiamadine.webnode.nl/

        Opmerking


        • #19
          ..........nonnen

          Opmerking


          • #20
            Ah de witschedelnon zeker. Ik weet dat hij dol is op de kleur van de gele rietvink, dus dan zal het wel de witschedel worden.
            Bekijk mijn vogels op:

            http://papegaaiamadine.webnode.nl/

            Opmerking


            • #21
              ja Sytze weet meer he. het is de bedoeling dat ik een koppel van Sytze ga overnemen. vind de witschedels erg mooi.

              tevens wil ik nog er roodkopamadines er bij doen.

              maar pas als de vogels weer buiten zitten, dus nog even geduld.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #22
                Ton, als ik vragen mag natuurlijk, en gewoon uit intresse. Hoe werd je benaderd ? Door dit artikel
                Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                Vergeet niet te kijken op mijn site!
                http://birdbreeder.simpsite.nl/

                Opmerking


                • #23
                  dit artikel is wat ik uit eigen beweging heb geschreven, het borrelde zo bij me op....
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                  Opmerking


                  • #24
                    Maar hebben ze jou benaderd? Of heb je het gewoon ingezonden?
                    Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                    Vergeet niet te kijken op mijn site!
                    http://birdbreeder.simpsite.nl/

                    Opmerking


                    • #25
                      ik heb het gewoon ingezonden. alweer mijn derde artikel in onze vogels.

                      bij mijn eerste keer, kon je er nog een vergoeding voor krijgen, voor een geplaatst artikel. dat doen ze nu niet meer.
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                      Opmerking


                      • #26
                        Maar hoe doe je dat dan? Gewoon een bericht sturen? En dan zeggen inzending voliere van de maand?
                        Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                        Vergeet niet te kijken op mijn site!
                        http://birdbreeder.simpsite.nl/

                        Opmerking


                        • #27
                          je ziet wel ooit bij voliere van de maand staan dat de voliere is opgegeven door een vriend of een familielid

                          Opmerking


                          • #28
                            Een artikel met foto's kun je gewoon insturen naar 1 of meerdere Bonden.
                            Wordt het interessant genoeg gevonden dan wordt het geplaatst.
                            Dat is tenminste hetgeen ik heb vernomen van een kennis van mij,die
                            min of meer geregeld inzendt.
                            Vr.groeten van
                            Antoni





                            homepage:
                            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                            Opmerking


                            • #29
                              zo werkt het inderdaad, vaak zitten de redactie leden om kopij verlegen.

                              als je een mooi verhaal of een goed kweekverslag hebt, stuur je het naar de bond met wat foto`s erbij, en meestal komt het er dan in.
                              groeten Ton
                              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                              Opmerking


                              • #30
                                Dat ga ik zeker is proberen Bedankt voor de tips!
                                Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
                                Vergeet niet te kijken op mijn site!
                                http://birdbreeder.simpsite.nl/

                                Opmerking

                                Working...
                                X