Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie kan en wil mij helpen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• wie kan en wil mij helpen ?

hallo ik zal me eerst even voorstellen ik ben jeltsje en met een opleiding dierencursus gestart nu kom ik daar een aantal vragen invoor dat je moet kijken wat voor soort vogel het is ! nou nu kom ik er niet echt uit op internet als ik dit moet opzoeken ...

weet niet of er iemand is die tijd en zin heeft om mij hierbij te helpen ? want in mijn boek staat niet de info het is de bedoeling dat we dat opzoeken ....

hier alvast 1 omschrijving
    streepjes patroon op bost oranje wangen niet in de winter oorstreek bij de mannetjes,vrouwtjes hebben dit niet beide oranje rode snavelsvrouwjes iets lichter van kleur,beide wel typische wit zwart oogstreep,pop heeft ook zebratekening op staart

ik dacht dus de valkparkiet die heeft rode wangen maar volgens mij weer niet een zebratekening op de staart??? dus tja

en zo heb ik nog 10 omschrijvingen die ik moet raden /opzoeken best wel lastig als niet vogel kenner

nou ik hoop op een reactie niet om er makkelijk van af te zijn maar om er eens samen naar te kijken . groetjes jeltsje

Volgens mij begint de naam met 'zebra'... is dat een goede hint?

Opmerking

En het eindigt op vink.... :-)

Alleen dat "niet in de winter " slaat nergens op, rare opgaaf.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

Hallo Jel,

Volgens mij is Clara bezig met dezelfde opleiding, die heeft al eens een soort van "Quiz" gemaakt om achter het antwoord op die vragen te komen.
        http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=7112
        Wat voor opleiding is het wat jij (jullie) aan het volgen zijn?

Groeten, Serinus.
        The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

Working...