Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ringen wat zijn de regels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ringen wat zijn de regels

Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

Cultuurvogels moeten inderdaad altijd met een cultuurring (breukring)geringd zijn,een hoop tropische vogels hoeven dat niet maar toch is het raadzaam om ten alle tijde je vogels te ringen.
    Voor je kweekadministratie maar ook kun je bij verkoop bewijzen dat het eigen kweek is.
    Begrijp best dat niet alle mensen kweken en gewoon een gezelschapsvoliere hebben en komt er een nestje ok en anders, niet ieder zijn ding.
    En een zebravink of een parkietje maar ook een blauwfazantje hoef je echt niet te ringen als je dat niet wilt.
    Kijk voor meer gegevens op de site van de verschillende bonden of als je er in wil verdiepen op de site van het ministerie.
    Ook zijn er meerdere topics hier op het forum aan gewijd gewoon de zoekfunctie gebruiken
    Mvg.
    Kingfisher
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

ringen????

moet je altijd doen. zo weet ieder, bij verkoop dat je een eerlijke kweker bent.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door medaar
        moet je altijd doen. zo weet ieder, bij verkoop dat je een eerlijke kweker bent.
        wa vergeet den den medaar he.

Opmerking

Ik merk dat het bij mijn soorten niks uit maakt. Of ik nu geringde of ongeringde mozambiquesijzen koop, prijs is gelijk en vraag en aanbod zijn gelijk. Nachtegalen idem. Een koppel ongeringd is precies gelijk aan een koppel geringd wat de prijs aangaat. Ik kweek uit alles ongeringd en mijn nakweek is wel geringd.

Opmerking

Working...