Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe site

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• nieuwe site

zo mensen even bezig geweest met mijn nieuwe site.

wat vinden jullie ervan qua grafisch, letter type, ect ect?

greets

nieuwe site

Beste Rakesh, zet eens wat vaart achter je nieuwe site. Ik ben best wel nieuwsgierig. Groet. Adrie Jonkers.

Opmerking

Hey,

Nette site! Ziet er professioneel uit!

Twee puntjes die ik anders zou doen zijn:
      De foto met de klaprozen vervangen door een vogelgerelateerde foto.

Bij de contactpagina staat nog "Welkome" ipv "Contact" (bijv). En de tekst begint hier pas na 150 px, terwijl er geen foto links van de tekst aanwezig zoals op de home-page.

Succes ermee!
      Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

hallo adrie, jaha doe even rustig, heb heel lang over na zitten denken of het wel een goed idee was, hoop dat mijn meesters dit wel zullen snappen.want ik ben nog steeds een student.

Hallo jeroen,
        betreft de header foto, daar ben ik mee bezig, alleen ik moet een goede camera kopen en zelf foto's maken van mijn eigen vogels, en niet van internet jatten, anders zie je overal op de net zelfde plaatje.

betreft de links, daar moet ik nog pagina's van maken,
        alleen wilde ik weten hoe jullie er van vinden dus de lay-out grafisch gezien.

greets

Opmerking

Hoi Rakesh,nette opzet ben benieuwd.
          weet alleen niet of je dat forum moet openen denk zelf dat de aanloop niet zo groot zal zijn maar dat is maar een gedachte, kan er naast zitten.
          Mvg,
          kingfisher
          Mvg,
          Kingfisher.

Opmerking

hallo kingfisher, nouja het word niet echt een forum, maar gewoon Faq pagina.

moet nog hoop doen, design zie ik nu al niet zo zitten, vind veel te mager.

greets

Opmerking

Je kan het zo breeder maken

Als je nog niet helemaal tevreden bent zou ik wat dingen uitproberen (hoewel ik niet inzie waarom ;-)). Bijvoorbeeld de afbeelding van de rozen boven de knoppen zetten met hierop de titel etc. zal een ander effect geven. Er gaat alleen veel tijd in zitten :-(

Ik ben ook veel bezig geweest met een nieuwe lay-out (omdat ik vind dat ik inmiddels beter kan ), welke nog lang niet af is. Ik vind hem nooit perfect ;-) Vooral met de kleuren vind ik het steeds net niet. Maar ik kan ook nooit zeggen wat er precies verandert moet worden. Terwijl als je op een andere site komt is het eigenlijk altijd wel goed, als er maar een beetje consequent gewerkt wordt, leesbaar en een leuk fotootje.

Succes
              Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

jeroen, komt goed, heb vaker gedaan.

edit: nieuwe design is klaar, deze is beter overzichtelijk, niet te zwaar qua grafisch/images. dus laden moet sneller gaan.
                wie test voor mij of dat zo is? met deze site kan je de snelheid en load test uitvoeren om te kijken of je pagina snel genoeg is.

20 years of incredible learning from mistakes in SaaS, SEO, Product Management/Marketing, Growth Hacking and investing through my holding Webgenau GmbH

greets

Opmerking

Hallo Rakesh,

Die speed test is niet zo interessant, hij meet de snelheid vanuit Amerika. Maar zoals je hem nu gemaakt hebt is goed. Je gebruikt weinig code (DIV met CSS), dus de pagina laad snel.

Zolang je geen grotere foto's gebruikt als dat ze daadwerkelijk getoond worden is de download tijd goed. Dit is vaak 1 van de redenen dat een pagina traag wordt. Men haalt een foto uit een camera en plaatst die zonder kleiner te maken op de website.

Ga zo door!

Peter.

Opmerking

hey webmaster,

bedankt voor de tip, nouja ik wilde de test laten doen, zo dat ik kon kijken hoe andere mensen de laad tijd ervaren.ik krijg ook een beetje hulp van phpguroe, bij htmlhulp.

thanks

Opmerking

Ik ben heel benieuwd naar de uiteindelijke informatie want ik wil al jaren een koppel twatwa's. Ik heb er serieus naar gezocht een jaar of twee geleden maar werd vreselijk opgelicht. Ik kwam bij vogels kijken die jicht hadden en ik heb volgens mij een keer bijna een geverfde pop gekocht. Gewoon een paar zwarte veertjes op een repman maar ik vond het er maar raar uitzien en heb de vogel laten zitten. Toen ben ik afgehaakt maar het broeit nog steeds en je site zou me wel eens over de streep kunnen trekken

Opmerking

Hoi,

Ik denk dat je wat met de achtergrond moet doen, want nu ziet het er nog niet helemaal zo goed uit (je moet proberen om een achtergrond te maken uitgezonderd het middenblok). Nu zijn er nog teveel lege ruimte die dezelfde kleur hebben hebben als het middenblok.
                        Rene, http://www.waterslagers.nl

Opmerking

Hallo rrinus, ik snap wat je bedoel. maar ik ken deze persoon heel lang heb verschillende designs voor hem gemaakt.
                          als het moet kan ik dit ook bewijzen maar waar hebben wij nou hier over.

bemoei met eigenzaken, ik weet met wie ik wat heb afgesproken.
                          betreft de lege ruimte, daar heb ik nog geen tijd voor gehad om er iets aan te doen.

mvg

Opmerking

Dit was alleen een opmerking, ik weet niet wie ik voor me heb, bedankt voor je vriendelijke reactie.
                            Rene, http://www.waterslagers.nl

Opmerking

graag gedaan rrinus.

succes

Opmerking

Working...
                              X