Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik las ook al zoiets in een reactie van Gerard. Ik ga er vanuit dat ik er niks mee te maken heb ondanks dat we wel eens iets gehad hebben. Voor zover ik weet niet de laatste tijd dus wat de oorzaak is weet ik ook niet.
Vandaar mijn stuk over de zorgen om dit forum.
Het zijn niet alleen de berichten van de laatste 10 dagen maar veel meer.
Ik vind dit erg vervelend want er gaat veel info verloren en goede info ook, en ook een persoonlijkheid gaat op deze manier verloren genaamd Winterkoning.
Ik denk dat ie er wat zat van wordt hoe het de laatste tijd gaat hier.
Veel onbegrip en afzeiken van zijn meningen, en dat is niet alleen van de laatste tijd denk ik maar ook al van veel verder terug.
Ik denk dat je niets anders kunt doen dan bewondering hebben voor iemand als Winterkoning.
Ondanks alle tegen aanvallen bleef hij altijd behulpzaam en zorgt hier voor iedereen dat bij een vraag het onderste uit de kan werd gehaald. Of zeer diep op de stof door te gaan zodat wij allemaal wat konden leren, zelfs als het al niet meer over de topic-vraag ging.
Elke keer gaat hij met open vizier de topic's tegemoed maar wordt er niet meer naar de inhoud gekeken maar naar de naam.
Oke hij is duidelijk in zijn antwoorden en direct maar wel eerlijk en oprecht.
Als ie teveel aanwezig is zegt men dat ie zich het forum toeeigend terwijl hij juist heel heel veel goede info geeft. En elke keer weer bereid is om te antwoorden. Telkens als ie een stukje post moest ie erbij zetten dat ie het goed bedoeld en het niet verkeerd meent. Kan me indenken dat je daar een keer echt moe van wordt. Het is niet alleen winterkoning hoor die wegblijft het zijn er meer die een goede mooie inbreng hadden.
Dit is zoals ik het zie hoor ik weet natuurlijk niet hoe het werkelijk zit maar zo verliezen we wel een echte persoonlijkheid op het forum met een schatkist aan zeer waardevolle info. Ik persoonlijk mag de man wel, de diepgang, directheid en eerlijkheid en niet te vergeten de kennis.
Ik persoonlijk mag hem dan niet zo maar dat is bekend en persoonlijk zoals ik aangeef. Dat is ook zeer duidelijk wederzijds. Doet echter niets af aan het feit dat ik het net zo goed heel jammer zou vinden als hij weg blijft. Ik vind dat fora op internet er voor iedereen zijn. Voor mij maar ook voor ieder ander die hier iets kwijt wil. Ik had al lang een manier gevonden om normaal met elkaar om te gaan en het is aan mij om discussies te vermijden die ik niet wil voeren. Kan moeilijk een ander de schuld geven van een gesprek waar ik zelf aan deelneem. En elkaar niet liggen in gesprekken op internet zegt helemaal niets over de persoon achter die gesprekken. Men schrijft zoals men schrijft en als dat botst dan zijn dat botsende manieren van jezelf uitdrukken. Niet meer. Ik ken de hele persoon achter het schrijven niet en voor hetzelfde geld zou het in het echte leven prima klikken.
Ik vind het dus nergens voor nodig dat dit soort zaken spelen. Ik ben er overigens ook van overtuigd dat ik er niks mee te maken heb aangezien ik geen scheef woord met de goede man gewisseld heb in weken. Gelukkig ook maar want zoals ik al aangaf zou ik het vervelend vinden als ik zoiets in de hand gewerkt zou hebben.
Zou inderdaad erg zonde zijn ik kon altijd met verbazing de stukken van Wk
lezen hoeveel tijd hij er in stak en wat anderen al zeiden de man heeft enorm veel kennis
mischien moet ook hij even afkoelen want er zijn meer mensen die het hiersoms even niet zo gezellig vonden cq vinden
soms wordt het allemaal te persoonlijk en gaan we elkaar aanvallen en dat is nou juist net niet de bedoeling we moeten hier van elkaar leren.
en iedereen doet de dingen anders en dat moet kunnen en je kunt mekaar feedback geven over hoe je zaken aanpakt of zou moeten aanpakken en niet de grond i trappen ja toch?
Erg zonde als mensen zoals WK wegblijven
En met het huidige rookverbod bestaat zelfs de mogelijkheid dat hij buiten bij de rokers staat na te praten , in dat geval komt hij straks wel weer gezellig binnen kletsen.
Winterkoning blijft eventjes weg i.v.m. heel andere dingen dan hier aangegeven.(persoonlijkere dingen). Maar t.z.t komt ie wel weer terug.
Dit heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.
Winterkoning blijft eventjes weg i.v.m. heel andere dingen dan hier aangegeven.(persoonlijkere dingen). Maar t.z.t komt ie wel weer terug.
Dit heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.
Mooie bronnen heb jij dan Henk, dan lezen we het vanzelf wel weer.
En Hans ik ben het ook zeer zeker met jouw eens.
Ik ben ook niet de vriendelijkste geweest hier en heb mijn lesje ook wel geleerd.
Gelukkig ben je nooit te oud om te leren.
En dan nu weer terug naar de Janboel aan de bar.
Opmerking