Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De moeite waard om even te bekijken (marktplaats)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• De moeite waard om even te bekijken (marktplaats)

Hallo,

Deze keer geen illegale vogels, eigenlijk is het wel zielig maar de manier waarop het geschreven is maakt het wel .....

Verzin het zelf maar voordat ik boze reacties krijg.

http://link.marktplaats.nl/181577092

M.v.g.
    Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Ik snap niet precies wat je bedoelt, Jeroen....
    Maar dit meiske zit in de problemen en als ik gele kanaries zou kweken kon ze zo wat van me krijgen.

Wel, dames en heren kanariekwekers, 12 kanaries hebben jullie toch zo bij elkaar?

Hans.
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Hoi Hans, vergis je niet in wat mensen allemaal doen om aan gratis vogels te komen. Als je gratis doet staat heel marktplaats vol met bedeladvertenties en zielige verhalen. Ons hondje is plotseling overleden, ik mis hem zo en de kindertjes zijn helemaal overstuur. Wie heeft er voor mij een nieuw gratis hondje. Wel type bulldog of chihuahua omdat de kinderen dat zo graag willen. Met stamboom en dan een teefje niet gesteriliseerd. Ik kan geen nieuw hondje kopen omdat ik in de bijstand zit en gehandicapt ben.

Mijn wenkbrauwen gaan er altijd van omhoog Het kan prima zijn dat dit waar is maar het kan ook zo zijn dat papa ze ophaalt voor dochter die even niet kon en dat ze binnen 2 uur in de dierenwinkel zitten voor 15 euro Winst, bijna 150 euro en omdat ze in kleine aantallen gegeven worden kun je op deze manier wel 100 gratis kanaries "sprokkelen". Ik denk dat opa best een lieve man is die begrijpt dat kleine kinderen wel eens een foutje maken.

Opmerking

Er is een spreekwoord "Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten "

Opmerking

Ik moet toegeven dat van dit soort quotes mijn mondhoeken wel omhoog gaan:

mij opa krijgt een rolberoete
          ,zal wast niet tezien zijn geel is geel toch
          B.t.w. ik hoop dat jullie het begrijpen, haar Nederlands is niet erg goed.

M.v.g.
          Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

spreekwoord

Oorspronkelijk geplaatst door Animal
            Er is een spreekwoord "Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten "
            Ben ik helemaal met je eens, maar er is ook (in sommige gevallen) "Zorg dat je vertrouwd wordt maar vertrouw niemand" Ik pas liever die van jou toe maar...

Opmerking

Of je kan zeggen een gewaarschuwd mens telt voor twee. Of een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Als je je weggegeven vogels de volgende dag weer op marktplaats ziet staan maar dan met bieden eronder piep je denk ik wel anders.

Opmerking

Waar of niet waar! Een heel slimme (of sluwe?)zet die advertentie.
                Hoe kan je zoiets nou eigenlijk controleren op juiistheid. Helemaal niet?
                Vr.groeten van
                Antoni

homepage:
                http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                  Waar of niet waar! Een heel slimme (of sluwe?)zet die advertentie.
                  Hoe kan je zoiets nou eigenlijk controleren op juiistheid. Helemaal niet?
                  Dat kun je best controlleren hoor .
                  Als je van plan bent om vogels te geven ,dan ga je ze gewoon zelf brengen ,en dan merk je zelf wel hoe het echt zit.

Opmerking

ja er zal vast wel een gek op reageren maar ik niet druk zulk advetenties zo weg
                    Gr Marcel Levers

Opmerking

Jullie hebben allemaal gelijk.... Ik ben er al eens eerder in getuind!
                      Mijn vrouw zegt ook weleens dat ik te goedgelovig ben. Maarja, aard van het beestje, zal wel overgaan voordat ik een ouwe eh.. man ben.
                      Maar stel... ach, we laten het maar zo.

Hans

Opmerking

Goed verhaal op de late avond....Prima instelling van je, Winterkoning!
                        Wanneer je zelf eens opa wordt zal je hier zeker met een erg goed gevoel aan terugdenken.....

Hans.

Opmerking

Juist dat "geel is geel, dat merkt hij toch niet" maakt bij mij dat ik nog geen veertje zou geven. Ze wil opa dus gewoon bedonderen door niets te zeggen.
                          Ik ben het met de forumkoning eh... winterkoning eens, laat ze het maar opbiechten.
                          Groet Ton,
                          www.allevogels.nl

Opmerking

Ondernemend jongetje,

Ha, ha, leuk verhaal en gelijk een goede levensles.
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

bereid haar maar voor

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                              quote henk3;
                              Ha, ha, leuk verhaal en gelijk een goede levensles.

nou henk dat lijkt misschien zo maar ken jij ook het fenomeen,VERJAARDAGEN.....?
                              juist maw wat komt elk jaar weer naar boven op menig verjaardag (waar het dan toch ook maar al te vaak weer over vogeltjes gaat) de magische woorden:weet je nog................................

op dat moment was het een levensles in verantwoordelijkheid etc etc nu is het een ........................
                              maar ik moet eerlijk zeggen ,de geschiedenis heeft zich inmiddels herhaald ,zo vader ,zo dochter.maw het item binnen onze fam is weer ge -updated.
                              ik denk dat het genetisch vastgelegd is.......................arm kind.hahahahahaha

mvg
                              Hahahahahaha tja de appel valt niet ver van de boom he.
                              Bereid die kleine meid maar vast voor, voor de vele verjaardagen.
                              Maar inderdaad een mooi verhaal en wat een goede reactie van je vader trouwens. Bravo voor je vader in dat opzicht.
                              Ik denk dat menig vader ontploft was.
                              mvg Gerard 6

Opmerking

Working...
                              X