Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Terugtrekken van Vogelcaf� forum.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Wat jammer nu allemaal.
    Het is wel zo dat er nu mensen vertrekken hier, waaraan ik persoonlijk heel veel waarden hecht aan hun meningen, adviezen en oordelen.
    Ik wil daarom wel even zeggen dat ik heel veel van jullie heb geleerd Michael en Bob.
    Echt ontzettend balen is dit nu. Er gaat echt wat verloren hier.
    groetjes
    Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Ik sluit me aan bij Loodje. Er gaat heel wat ervaring verloren vandaag. Ik las altijd graag mee met wat jullie zeiden.

Opmerking

ja, jammer dat mensen vertrekken, maar dat hou je niet tegen, helaas.

het is de laatste tijd wel een stuk stiller dan bijvoorbeeld vorig jaar, hoop niet dat het een stille dood sterft.

ik heb er nog altijd plezier van, zit zeker 3 tot 4 x per week alles door te spitten.

en dat blijf ik ook doen.......
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

jammer dat jullie er allemaal mee op houden!!!

heb erg veel geleerd van jullie en bedankt voor jullie toedoen.

ook ik ben de laatste tijd minder actief op het forum, en ik denk dat ondanks ik nog niet lang actief ben, ik ook even stop met het forum, uiteraard zal ik af en toe wel even kijken maar voor nu stop ik.
          groeten gijs

Opmerking

Inderdaad jammer dat er verschillende mensen het forum min of meer vaarwel zeggen. Deze mensen wil ik wel bedanken voor hun tips en ervaringen want hier heb ik veel van geleerd. Dus nogmaals heel hartelijk bedankt.

groetjes fons
            Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
            uit het restant de rest van het land.

Opmerking

Wat mij altijd verbaast op fora maar wat in principe wel logisch is, is dat mensen zich vaak persoonlijk aangesproken voelen als een mede forumlid zijn mening ventileert. We begrijpen dan vaak niet dat deze mening gebaseerd is op vermoedens, gevoelens, aannames, de waarheid, ervaringen, enz enz.

En vanwege dat zich persoonlijk aangesproken voelen gaat men de discussie aan met de ander en wat er dan gebeurd kan je in diverse berichten van de laatste dagen wel lezen. Op zich niet zo een probleem maar neem al die discussies niet al te serieus is mijn advies. Het is echter wel jammer dat mensen zich dan gaan terugtrekken en hun kennis en ervaringen niet meer delen en dat is op zich begrijpelijk immers je komt hier ook voor je plezier en niet alleen om allerlei enge vogelziektes te bespreken of geneuzel van anderen aan te horen.

Ik blijf echter gewoon mee doen hier want het kan mij geen bal schelen wat een ander van mij of mijn methodes vind maar natuurlijk ben en blijf ik ontvankelijk voor kritiek en zeker als die opbouwend is en ik er nog iets van kan leren.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door euphonia Bekijk Bericht
                Wat mij altijd verbaast op fora maar wat in principe wel logisch is, is dat mensen zich vaak persoonlijk aangesproken voelen als een mede forumlid zijn mening ventileert. We begrijpen dan vaak niet dat deze mening gebaseerd is op vermoedens, gevoelens, aannames, de waarheid, ervaringen, enz enz.
                Ik begrijp het wel. 70% procent van onze communicatie is non verbaal. Dat wil zeggen dat als je iets naars tegen iemand zegt dit kan worden afgezwakt door bijvoorbeeld een glimlach op het gezicht. Dat gaat niet op een forum. Mensen kunnen met de beste bedoeling iets zeggen, maar dat kan hard overkomen bij de ander zonder dat dit zo bedoeld is, omdat ze de lichaamstaal van de ander niet kunnen zien. Daar gaat veel mis en is ook een beetje een probleem bij social media.
                Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Relativeren en uitspraken met korreltje zout nemen kan ook veel frustraties voorkomen, vele mensen vele meningen kom je gans uw leven tegen!

Opmerking

Ik denk dat de meeste elkaar tegen komen op andere media
                    Werkt ook leuk moet ik zeggen.
                    Hoewel dit altijd een leuk forum is geweest.
                    Tot ziens
                    Groeten, Ben

Opmerking

Working...