Mededeling

Collapse
No announcement yet.

leesbaarheid vogelmarktplaats

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

helemaal mee eens serinus.
    Het is een rommeltje, met name omdat er verschil in grootte is tussen berichten met en zonder plaatje.
    Mooier zou in mijn ogen zijn de plaatjes weg te laten en die in de advertentie te kunnen vergroten. Deze laten soms weinig zien (bijv als een vogel op afstand in de voliere zit)

Nu we toch bezig zijn zou de rubriek ook zichtbaar kunnen zijn in de kopjes(voorpagina)
    Je ziet soms advertenties met "topvogels" dan ga ik kijken en dan zijn het voor mij niet interessante vogels.

Opmerking

wat ik wel een verbetering zou vinden is de mogelijkheid om te zien welke advertenties een bepaalde adverteerder nog meer heeft geplaatst.
      kijk hier ook eens: http://zebraforum.tropenkweker.nl/

Opmerking

uhh hoe kun je dat zien?

Opmerking

Ik ben het er mee eens.
          De nieuwe lay-out van Vogelmarktplaats lijkt inderdaad erg rommelig.
          De kleine foto's hebben geen enkele meerwaarde en maken er volgens mij alleen maar een onoverzichtelijke puinhoop van.
          S.v.p. zo snel mogelijk terug naar de oude situatie.

Groet,
          Napoleon

Opmerking

Kleine foto s

De foto s erbij vind ik wel een verbetering [ik heb een leesbril]. Misschien scheeld dat, maar je moet er alleen even aan wennen.

Opmerking

Zoekfunctie

Het is ook jammer dat de zoekfunctie op vogelsoort per provincie ook al bijna een week niet meer werkt (sinds de aanpassing). Ik krijg alleen maar foutmeldingen (zowel ingelogd als uitgelogd en op verschillende computers)
              Dit is duidelijk geen verbetering van de leesbaarheid/bruikbaarheid van VMP.

Groet,
              Napoleon

Opmerking

Working...
              X