Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
't is wel iets meer dan dat hoor. Ha, ha, is't wat?
een ouwe Nepalees heeft mij wel eens gezegd: meer is minder.
dus als jij 't wilt uitleggen ,dan weet ik wat je gedaan heb en kan ik daar evt. een oordeel over vellen, uitvergroten en knippen en verscherpen kan ik wel,daar kan ik je bijna alles oververtellen
uitvergroten is op de view 50 , 100 of 200 knop drukken
knippen is op de knop knippen drukken en vierkantje of rechthoek trekken
verscherpen is het knopje van helemaal links naar recht zetten en hopla klaar.
vervolgens is het dan wachten op de antwoorden: geen compo,
te groot en ik zie witte randjes.
that's all I know.
oh is een vrouwtje, zie je gelijk aan de oogschaduw.
mvg
ps: zal gelijk 's ff kijken wat je ervan gemaakt hebt.
wat was de mooie /educatieve/ goed onderhouden site ook alweer? (ff reclame maken, heb ik bij henk3 ook gedaan).
best nog een liinke Afrikaanse vogel zo te lezen Ton. Mooi gedaan weer.
Enne Wk goed zo hoor. Mag best af en toe.
Je kan net als ik gewoon op de latijnse naam zoeken in het zoekdingetje op die site wk. Anders had ik ook flink moeten zoeken.
nee hoor is niet erg.
Heb deze foto's gemaakt om het verborgen schoon te laten zien.
Ben iets in elkaar aan het flansen , zo kan ik laten zien wat er veranderd is aan de kleur blauw van de vleugels en stuit
is geen mooie maar een foto met een functie
Enne ik had um ff gebruikt als studie object, nl om weer een ietsje verder te komen met deze fratsen. Vond hem zelf nog wel redelijk geslaagd al zeg ik het zelf. Ja de vogel lijkt nu iets kleiner doordat er een stukje aan de foto geplakt is, dat dan weer wel iets. Maarre leuk Henk, het houd jouw ook mooi van de straat.
Hoi Leffe. Ja, die Henkie heeft zijn nut hier op het cafe al meer dan eens bewezen. Mooie foto en komt veel beter over op een groter formaat. Mooi hoor.
Opmerking