Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
-
Nieuwe poging weer
WK.Nou af en toe heb ik het idee dat het toch iets begint te genezen. Ik eet dan ook alleen maar brinta of 7 granen en als warm eten zacht spul.by the way hoe is het met de henkie?
dat gaat goed. Het is toch nog wel even in de afwachtende houding blijven. Ik doe liever ff voorzichtig.
Zilvermeeuw:

Hen - Waterhoen:
Opmerking
-
Opmerking
-
Dank oe wel
Allebei eigenlijk wat ver van mij verwijderd. Maar ja mooi weer dus ik dacht van toch maar eens zien of het nu dan wel lukken wil. Ha, ha. Vanuit het raam van de auto.
Opmerking
-
Klein beetje gokje
Meeuw schat ik toch wel op 30 meter en de waterhoen op ongeveer 20 meter denk ik. Foto's zijn dus gekropt. In jpg formaat geschoten.
Opmerking
-
Opmerking
-
-
dank je wel voor het nieuwe aangeleerde standje broto
mooie foto henk3
en uiteraard diene kwaakert ook natuurlijk erguhhhhh mooi.
(ooit er komt een dag...................ooit er komt een dag)
geduld is het "magische woord".
hier wat probeersels van mij (vanochtend net na het licht worden), omstandigheden helder (geen zon) maar ijzig koud en geprobeerd de kleuren vast te leggen wat met rijp etc gepaard gaat ( enigste wat ik heb gedaan is in de verscherp gegooid):

broto dank je wel voor het leren hoe om te gaan met standje.(maar ben er nog lang niet zoals je ziet) mede daarom......................
mag ik je vanavond weer ff ontmoeten.....? heb toch nog wat vraagjes over het standje.
zie bv.tweede foto!!!!!!!!!!!!!!! en de totale scherpte.(bij alle drie).
mvg
Opmerking
-
Opmerking
-
Ook al weer zeer fraai.
Deze mooie lijster zit op de districtsshow Noord-Holland. Vanaf donderdagavond te bewonderen in Zwanenburg.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking