Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
Opmerking
-
Hier zet ik de snoeischaar lekker niet in. De tak gaat dwars door de molen.
Gewoon ervoor gaan staan of op je buik gaan liggen hé.
Toch een hele prestatie hoor die 50 kilometer.
Opmerking
-
Dacht ik eigenlijk al, ha, ha. Goed bezig Arjan. (Of beter gezegd: het houd je mooi bezig.)
Opmerking
-
Opmerking
-
Te laag of niet, beide erg mooie foto's Henk!
Ik kwam afgelopen zondag deze tegen:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Ik heb ze nog niet gezien dit jaar, wel de kramsvogels maar die zijn nog erg schuw.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan JLVandaag met een vriend uit Nederland naar Kinderdijk geweest
Even de molentocht geschaatst 50 km, ik kwam nog een bekend plaatje tegen, Henk daar had jij toch gesnoeid?
ArjanMvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
Opmerking
-
Er vallen hier en daar wat wakken in het ijs en daar moet je zijn nu. Met een beetje geluk blijven ze nog zitten ook als je rustig aan doet en ze de tijd geeft.
Opmerking
-
Mooi scherp! jammer dat ze net wat overbelicht zijn, maar dat blijft lastig met witte vogels.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Overbelicht, onderbelicht, te scherp, te wazig, te dit of dat.
Is niet als kritiek bedoeld maar ik ben al heel blij als ik wat foto's voorbij zie komen. Dacht dat dat dit onderwerp mischien een beetje aan het doodbloeden was. Enkele van de vaste gasten zijn verdwenen en er moet weer wat meer leven in de brouwerij komen.
Dus kom op mensen, we hebben tenslotte allemaal een foto toestelletje, groot of klein of mischien in de vorm van een mobieltje. Maakt niet uit. Moet kunnen.
Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking