Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Oeps, sorry kanarieliefhebber.

    Opmerking


    • ohja, de tobberd , een foto

      Zojuist weer wat plaatjes op 't blog geplaatst.



      Het hele stukkie met de andere foto's staat hier; http://birdweb.skyrock.com/

      De foto in miniatuur;

      Groet,

      Rob.
      Bijgevoegde Bestanden

      Opmerking


      • dank je wel Josly en hoop dat het snel weer beter zal gaan

        dank je wel Robk, heb toch weer een foto kunnen bekieken heden deze ochtend.

        mvg

        Opmerking


        • plaatje

          10 mei 11 - Witte Kwikstaart.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • @ RobK: heb geen verstand van 'kanariefanten' maar vind ze wel erg mooi...

            @ Henk3: ik heb al heel wat mooie plaatjes van je kunnen bewonderen maar de kwik staat er wel heel mooi op. Kleur, contrast, compo.... erg fraai.

            gr
            Hans.
            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

            Opmerking


            • Opmerking


              • Het stretchen van een atleet...mooi

                Henk: Kan je eventueel de info plaatsen van de foto, zoals je je toestel hebt gebruikt om die foto te maken? (ook al om te zien op welke afstand en met welk objectief je jouw foto's maakt... Zit de vogel in het algemeen "toevallig" op die plaats? of zit je vlakbij een druk bezochte plaats (voeding?) ?

                Kent iemand hier een "goed" fotobewerkingsprogramma dat onder linux draait (ubuntu) aub?

                Tom

                Opmerking


                • Als ik de foto uitlees kom ik zo gauw tegen pentax k-7 1/500 iso 200 k of m lens.

                  Opmerking


                  • dank je Krien. ben er nu toch ook nog in geslaagd ... na de foto te hebben gedownload. Dacht nog even dat het rechtstreeks ging en dat de fout bij mijn programma's lag...

                    Opmerking


                    • geeft niks

                      Oorspronkelijk geplaatst door krien
                      Oeps, sorry kanarieliefhebber.
                      Krien

                      jij bent niet de eerste die er intrapt en ook niet de laatste,
                      Hasselt Belgie is gewoon groter en daar door ook bekender en er ligt een racecircuit vandaar
                      ik vergeef je de fout

                      Opmerking


                      • Groenvleugelduifje (Chalcophaps indica)

                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

                        Opmerking


                        • bijna gelukt plaatje

                          Hans de Vries:
                          @ Henk3: ik heb al heel wat mooie plaatjes van je kunnen bewonderen maar de kwik staat er wel heel mooi op. Kleur, contrast, compo.... erg fraai.
                          Dank je.

                          Wk: Ja blijft niet makkelijk, intensief geel ook niet.

                          Vilainpabeau:
                          Zit de vogel in het algemeen "toevallig" op die plaats? of zit je vlakbij een druk bezochte plaats (voeding?) ?
                          Toevallig kwam ik hem tegen, zoals met de meeste buitenvogels het geval is. Maar als je eenmaal een plekje weet kan je daar wel eens vaker poolshoogte gaan nemen. Wat betreft de afstand, die is zoals de vogel gaat zitten of zich laat benaderen. In het geval van de witte kwikstaart zal het rond de 4 of
                          5 meter zijn geweest.

                          Vilainpabeau:
                          ben er nu toch ook nog in geslaagd ... na de foto te hebben gedownload.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

                          Mijn website:

                          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                          Opmerking


                          • en toch weer een leuke foto's gezien heden deze ochtend, bedankt mannen.
                            mis wel me dagelijkse dosis kanariefant, how come ? ze zijn toch nog niet op? ongeveer 10.000 kleurslagen..................dus zal er vast nog wel een fotooke te vinden zijn toch ?

                            groetjes

                            Opmerking


                            • Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

                              Mijn website:

                              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                              Opmerking


                              • @ henk3: Het downloaden moest gewoon om de info die aan de foto "vasthangt" te kunnen lezen. Ik gebruik de foto zelf NIET. De info was voor mijn eigenste ik daarna gaat hij in de prullenbak...

                                Opmerking

                                Working...
                                X