Volgens mij is dit 'm. Foto is gemaakt in de duinen bij de Zilk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
reactie
= volgens mij een grasmus Ton.
Opmerking
-
Erg mooi
Hoi Ton
Volgens mij is dit inderdaad een grasmus (maakt niet uit is ook zo'n "gewoon" vogeltje die ik zeer kan waarderen) als ik naar de pootkleur kijk.
En het bruin in de vleugels.
Maar ik kan er helemaal naast zitten hoor.
Wel een heel mooi beestje.
Knap dat je dit soort schuwe vogeltjes erop krijgt. Petje af.mvg Gerard 6
Opmerking
-
Opmerking
-
Kinkje in het linkje
Had per ongeluk een tekentje verwijderd denk ik. Bedankt Gerard 6 voor je waakzaamheid.
Potjandori Winterkoning, lig je er vlak voor of zo. Hardstikke scherp man.
En hoe zat dat nu met dat gat in je schuur?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Had per ongeluk een tekentje verwijderd denk ik. Bedankt Gerard 6 voor je waakzaamheid.
Potjandori Winterkoning, lig je er vlak voor of zo. Hardstikke scherp man.
En hoe zat dat nu met dat gat in je schuur?
ja een gat met daarin een deur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat ik wel heb is nog een paar van deze:
humm zien ik daar een nootje?
Opmerking
-
Zooooo bescheiden he.
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekWk, ik krijg toch vaag de indruk dat je het begint te leren... Wow man, knappe platen!Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningnee hoor foute indruk.
zie je wel Ton k. voorbeeld van foute indruk.
mvg
Wat een scherpe plaatjes. Broto opgepast Winterkoning komt eraan. Opzij, opzij, opzij, maak plaats............................ Ken niks kweek niks en weet niks. Pure schoonheid de gaai wat een mooi beest.
Geen dank Henk3 hahamvg Gerard 6
Opmerking
-
Dat zijn bijzonder fraaie plaatjes van heel gewone vogels.
Wat zijn gewone vogels ongelooflijk mooi overigens.
De grasmus sloop even later wel door een braamstruik, vandaar de verwarring denk ik.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
denk ik ook Ton K. allemaal pestvogels ,allemaal.
maarre weet je wat het is ,de meeste mensen kunnen niet meer genieten van de "gewone dingen" om ons heen.
mensen kunnen door het bos lopen en zeggen ,wat is het rustig ,geen diertje te bekennen,tja.........................als je de ogen in de zak hebt........ dan zie je niet veul nee maar we kunnen altijd nog zeggen .........wat hebben wij lekker gewandeld zegik zou willen dat ik weer eens een mooie foto van hem zag lanngskomen ,dus niks opzij broto treed op den voorgrond,dus kom naar voren en sla je slag.
Opmerking
-
Laat dat gat maar zitten dan, ha, ha.
Winterkoning ik wou dat ik zulke plaatjes kon maken. Echt goed.
Zeker tijd voor je eigen stekkie op het net. Kun je ze er nu mooi gelijk op zetten en hoef je later niet alles na te zoeken.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoningik zou willen dat ik weer eens een mooie foto van hem zag lanngskomen ,dus niks opzij broto treed op den voorgrond,dus kom naar voren en sla je slag.
Ik hoop juist dat het hem een beetje zou prikkelen. Ik mis zijn foto's ook alweer een poosje.
Die echtelijke ruzie van jullie over de protege daar bemoei ik me niet mee hahahaha.
Ton er zijn zoveel gewone vogels die echt zo ongeloofelijk mooi zijn in hun eenvoud. Zoals Winterkoning het al zei "we zien het niet meer" Maar ik gelukkig wel. Vandaar even wat "gewone vogeltjes op de plaat" ff de mensen weer wakker schudden van de schoonheid van de vogeltjes in NL.mvg Gerard 6
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking