Vervelend voor je Henk. Sterkte!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekDa's niet zo prettig Henk. Cranio Mandibulaire Disfunctie kan erg pijnlijk zijn. Sterkte!
(ik wilde schrijven even doorbijten, kiezen op elkaar, worst om worst, tand om tand en zo, maar zo ben ik niet gelukkig.)mvrgr
Piet
Opmerking
-
hahahahahahaha
die Ton toch, wat ben jij een lieverd zeg
nee heren natuurlijk is dat helemaal niet fijn voor onze Henk3,maar ik kan me zoiets indenken hummmmmm lekker stukkie worst erbij en vervolgens ga je allerlei gekke bekken trekken (om dat gedeelte moet ik dus hard lachen).
natuurlijk hoop ik dat het allemaal mee zal vallen voor Henk3.
gewoon voorzichtig zijn Henk en desnoods je bammetje maar in de blender,dik rietje gebruiken (en er dan niet op bijten) en zuigen maar.
groetjes
ps : wie weet waar dit allemaal toe leid? misschien kom je wel een lief zustertje tegen Henk3
Opmerking
-
Tja Winterkoning,
misschien kleeft er aan dit nadeel wel een mooi voordeel, ha, ha.
Bedankt voor jullie lieve woordjes hoor.
Opmerking
-
Opmerking
-
Opmerking
-
reactie
Ik kan het net zo goed zelf ff er bij zeggen vind ik.
Enne die droge worst is inmiddels wel op hoor. Verder hele kleine stukkies brood enz. Ik heb bijna een half uur nodig om een paar plakkies weg te werken. Voorzichtig dus.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3Ik kan het net zo goed zelf ff er bij zeggen vind ik.
Enne die droge worst is inmiddels wel op hoor. Verder hele kleine stukkies brood enz. Ik heb bijna een half uur nodig om een paar plakkies weg te werken. Voorzichtig dus.
als je nu astronaut was geworden dan had je astronautenvoer gehad hahahahaha.
sorry henk3 ,zal je vanaf nu niet meer plagen (hier).
mvg
Opmerking
-
-
-
-
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking