Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• oke ,dat van dat zij licht had ikzelf ook wel gedacht (want in wezen heb ik dat nu ook in de oude fotokooi ,beide zijde een tl balk waarvan er 1 momenteel defect is).
    maar wat ik dacht dus was natuurlijk lichtval van boven geeft geen schaduw en hoeft er dus ook niet geflats te worden.
    eentje uit de oude fotokooi en uit de oude doos maar geldt dus als voorbeeld van wat ik niet meer wil (schaduw etc.):

ik ga ook maar eens wat experimenteren (want ik lees dat het geheimen zijn van de smid die moet boeren ofzoiets ),het is toch geen weer om de aankomende tijd in het veld te lopen.

mvg

Opmerking

• reactie

Dat licht is nog niet zo gemakkelijk. Ik moet ook nog teveel er aan doen.

W.K. zo erg is het allemaal nu ook weer niet hoor, ha, ha.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
        Dat licht is nog niet zo gemakkelijk. Ik moet ook nog teveel er aan doen.

W.K. zo erg is het allemaal nu ook weer niet hoor, ha, ha.
        ja ik weet het ben een zeikerd ,ben ongeduldig en ben nooit tevreden en zie dingen anders dan andere (bv vind ik de "egale"achtergrond erg steriel en die rechte stok....hoort niet bij 'n europese ....maargoed dat is kwestie smaak en trouwens die heb ik er allang uitgeflikkerd dus dat "probleem van rechte stok "is al opgelost............nu de rest nog).
        ach ............. je zou maar erg gedreven zijn en het goed willen doen.
        er is echter 1 voordeel ,in de fotokooi komen alleen mijn eigen vogels te zitten en te worden gefotografeerd dus ik kan "rommelen" zoveel en zovaak ik wil.

mvg

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Meestal komt die dag na een jaar of 10.....
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
              Meestal komt die dag na een jaar of 10.....
              Dat is wel erg optimistisch Ton
              mvrgr

Piet

Opmerking

• ja doei ,ik ga geen 10 jaar wachten hoor ,10 dagen is de max
                zo ................. heb ik toch geduld getoond.
                mvg

Opmerking

• reactie-tie

Ton Koek:
                  Meestal komt die dag na een jaar of 10.....
                  Spreek jij al uit ervaring Ton? Ha, ha.

Piet:
                  Liever optimistisch dan pessimistisch.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Een paar Zwanen, het meer ontbreekt.

De Zwaan:

Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• gelukkig bestaan er ook rietjes Henk3

hahahahahahahhahahahahahahahahaha

forumgangers Henk3 heeft nog wel een "mooi"verhaal voor jullie hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha zo en nu eerst een stukkie worst
                      mvg

Opmerking

• Meestal komt die dag na een jaar of 10.....
                        Oorspronkelijk geplaatst door Piet
                        Ik ben al aan het fotograferen vanaf mijn 8ste jaar, en ik leer nog elke keer bij
                        vriendelijke groet
                        Henk

Opmerking

• Mij eerste echte camera was een Pentax me, zal geweest zijn van mijn eerste salarissen.

The Pentax ME was released in 1976 by the Asahi Optical Company
                          Groet Ton,
                          www.allevogels.nl

Opmerking

• Ik ben zo begonnen.Eerst ong het formaat wat ik wil fotograferen.De camera zo opstellen dat alles zonder instellen gewoon duidelijk in beeld komt.Meetlatje er achter dan weet je hoe groot de achterwand minimaal moet zijn om geen hoeken of randen in beeld te krijgen.
                            Boven dit gedeelte een kap met verlichting<die me niet aanstaat>die ik weg kan klappen,hierop ligt nu een plexieglas plaatje met gaas erop zodat ze niet zo gauw opvliegen wat ze zonder gaas wel deden.
                            Bij daglicht/licht van boven zijn ze niet zo schrikachtig als een raampje opzij, als je de kooi hoog zet tenminste en er niet bovenhangt.Dubbele bodem met een draaiplateau er tussen.Deurtje opzij.En voor de camera een klein gaatje waar de lens door past en een plankje waar hij op staat.Had ook vogels die niet op het stokje wilden dus vlak boven de bodem hetzelfde.

groeten eddie
                            Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• Reactie

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning

hahahahahahahhahahahahahahahahaha

forumgangers Henk3 heeft nog wel een "mooi"verhaal voor jullie hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha zo en nu eerst een stukkie worst
                              mvg
                              Ja, ik zal het maar een beetje vertellen dan. Ik heb vrijdag de 13e 's avonds laat een ongelukje gehad. Met een extra dikke bevroren droge worst. Ik heb me lelijk vergist zeg maar. Deze droge worst kwam rechtstreeks uit de diepvries en zonder er bij na te denken heb ik daar mijn kiezen ingezet. Dat was niet zo slim want vandaag is bij de huisarts vastgesteld dan mijn kaakminiscus gebroken is. (Ik wist niet eens dat ik zo'n dingetje had.)

Het kan zijn dat dit vanzelf geneest, als het over een maand niet genezen is moet ik naar de kaakchirurg. En dat is waarschijnlijk geen pretje.

Zo nu zijn jullie allemaal op de hoogte van waarom vriendje Winterkoning zo lang moest lachen. Zelf lach ik eigenlijk niet zo hard de laatste week.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Da's niet zo prettig Henk. Cranio Mandibulaire Disfunctie kan erg pijnlijk zijn. Sterkte!
                                (ik wilde schrijven even doorbijten, kiezen op elkaar, worst om worst, tand om tand en zo, maar zo ben ik niet gelukkig.)
                                Groet Ton,
                                www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                                X