Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
    Laat het orgineel eens zien dan. Want deze heeft inderdaad een beetje een waas.
    ken je de term delet??????????
    juist ja

henk3 schreef: Ga eens door met plaatsen want het duurt zo lang.
    tja henk3 ,ik heb ook nog een leven naast vogelcafe,dus ik zet er voor nu nog wat op en daar doen jullie het maar mee,vanvond zal er door de andere leden van "de bende van vier" heus nog wel wat geplaatst gaan worden
    groetjes:

zo ben er klaar mee,image shack had er ook geen zin in schijnbaar,zonde van mijn tijd
    de garoeten

Opmerking

• Wat voor soort is die zwart/gele? Die vind ik echt super!

Opmerking

• {applaus}

mag ik vragen hoe de laatste vogel heet? (die van WK)

ik vind ze echt super mooi, geweldig om te zien

veel succes met plaatsen/bewerken
        Groet'n uut Drenthe

Opmerking

• Schitterende plaatjes heren, jullie hadden iets meer tijd dan ik om te plaatsen hahahahaha.
          Durf zowat niet meer te plaatsen.

Heb er vast een paar geselecteerd
          Zal beginnen met...........kromsnavels, hoe kan het ook anders hahahaha
          Doe je oorproppen maar ff in WK

Peru parkiet

Peru parkiet

Guayaquil parkiet

Kea
          vriendelijke groet
          Henk

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• En een paar andere pietjes, weet niet van allemaal de naam

Muisvogel

Rode rotshaan

Groene kardinaal ??

??
              vriendelijke groet
              Henk

Opmerking

• mooi

Mooie foto's heren, vooral doorgaan met plaatsen
                De mooiste, vind ik vooral de foto's waar de vogels helemaal op staan met of zonder een voerbakje (zal wel "niet zo horen"), maakt mij niet uit.
                Ik kijk meer naar de vogel dan het voerbakje of andere "storende" objecten.

Opmerking

• zoiets

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                    Heb er vast een paar geselecteerd
                    Zal beginnen met...........kromsnavels, hoe kan het ook anders hahahaha
                    Doe je oorproppen maar ff in WK

Opmerking

• om deze kromsnavel blijf je lachen hahahahahahahaha

mvg

Opmerking

• Hallo Heren fotografen. Prachtige plaatjes weer. wonderschoon. Wist niet dat jullie bij mij in de buurt waren om de Kea te fotograferen. Toch wel een beetje onbeschoft dat jullie niet effe langs kwamen. Ik ben op het moment een artikel aan het pennen voor onze tropen club over vogelparken around the world. Mochten er nog plaatjes beschikbaar zijn om bij dit artikel te plaatsen dan houd ik me aanbevolen. Niet te klein maken die kiekjes aub.
                        mijn e mail adres : casehulsebosch@eol.co.nz. En WK U mag ze ook via die nummer 3 doorzenden hoor. Groet, Kees Nieuw Zeeland.

Opmerking

• laatste 4 dan maar,het is wel weer genoeg zo,moet ook ruimte overblijven voor andere

foto's uit de net niet categorie:

dit (hierboven bedoelde ik met wazig ,dit had ik nog erger bij de rode r.( how come/why?)

en deze hierboven heeft het ook maar wat een zachtmoedig ogend duifje zeg,wat een zachte kleur erop (je zou bijna duiven gaan houden i.p.v op te eten).
                          deze duif foto heb ik moeten oplichten en flink moeten verscherpen daarna (verkeerd gedaan?)

kijk en deze zijn dan weer niet zo verschrikkelijk korrelig:

maar............wel weer jammer van wazig blaadje rechtsboven.

en speciaal voor henk3 ................. kijk eens wat ik vond (in mijn prullebak ,maw had de verkeerde weer gedelleted) iets meer teen en mis nog een heeeeeeeeel klein stukje staartveer:

dit was toch wel mijn vriendje geworden hoor die dag.
                          mvg

Opmerking

• Ik heb er 20 uitgekozen, ze staan hier:
                            This website is for sale! allevogels.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, allevogels.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Mooie platen heren! Ook ik vond het niet geheel en al ongezellig.

Groeten, Ton.
                            Groet Ton,
                            www.allevogels.nl

Opmerking

• Foto's

Ton,

Super mooie foto's.
                              Wat een prachtige vogels zijn er toch!
                              M.vr.gr.
                              Wim van der Linden
                              http://www.vvvogelvreugd.nl/

Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

Opmerking

• Vind u dit wat?

Zoniet dan gaat ie er weer vanaf.

Ik heb je andere leuke vogeltje ook geprobeerd recht te zetten maar dan gaan de teentjes er weer vanaf. Gelukkig heeft Ton Koek hem er wel compleet op staan. Net weer iets anders. Mooi gedaan trouwens Ton.

Waar is dat vogelbos eigenlijk want er zit toch wel aardig wat in de struiken daar. Erg leuk. Julle hebben geen tijd gehad om te kletsen geloof ik.

Nog een poging gedaan, pfff ook niet perfect denk ik, ha, ha.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Working...
                                X