Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Een toestel is niet alles, deze wever staat er ook gewoon prima op, leuk.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

• Dankje Ton.
      @Winterkoning.
      Gewoon doorgaan met foto's plaatsen.Ik kijk elke keer met veel plezier naar jullie foto's.Oke misschien met minder verstand van fotografie maar ik vind het prachtig.De vaste bezoekers van deze topic plaatsen gewoon geweldige foto's.In ider geval ik geniet er van.
      Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

Opmerking

• hallo goulds75
        het gaat mij er ook niet om ofdat een foto mooi gevonden wordt of niet want dat is persoonlijke smaak ( zo zou ik bv. nooit een foto plaatsen waarop die banden te zien zijn op de reiger foto's van Henk3) en HENK3 vat dit a.u.b niet persoonlijk op want je weet ik ben rechtdoorzee maar ook eerlijk,het is maar een voorbeeld van wat ik bedoel met persoonlijke smaak ,waar het mij omgaat is dat er allerlei processen gaande zijn waarop ik geen vat hebt,en ik ben een controlefreak.
        een controle freak moet dus alle inns en outs kennen om er boven op te zitten.
        waar ik mij dus zeer aan stoort is dat er veel kwaliteitverlies optreed als ik foto's plaatst,of dat er bv door een programma "zomaar"geplakt /geknipt/gecropt of weet ik veel wat wordt.
        uiteraard snap ik dat een programma niks zomaar "vanzelf"doet als daar geen opdracht voor gegeven is,
        maar ik heb dus schijnbaar niet het "vermogen" om de instellingen zo te krijgen dat het wel naar de zin is.

als er 1 persoon zich bewust is dat het allemaal bij zichzelf te zoeken is dan ben ik dat wel

maar het moet gewoon goed,(maak niet uit in wat of hoe)
        ik heb niet voor jan met de korte achternaam geinvesteerd in "betere" spul om mee te werken , dat er een leerproces is om er beter in te worden dat snap ik,maar zou graag zonder me eigen tegen te werken aan de slag gaan

maargoed ga weer lekker naar mijn pietjes,daar gaat het wel allemaal zoals het hoort tenminste.

Opmerking

• reactie wk

Winterkoning:
          zo zou ik bv. nooit een foto plaatsen waarop die banden te zien zijn op de reiger foto's van Henk3
          Nou heb je mij aan het huilen gemaakt hoor, ha, ha, ik heb daar een iets andere mening over. Deze situatie deed zich voor, met die banden in het zicht. Gewoon een actie zoals die op dat moment ff is. Ach ja een volgende keer weer zonder die paardelinten hoor, ha, ha. Ik zie ze zelf ook liever zonder al die poespas maar ja soms is het ook wel eens leuk om te laten zien, hoe brutaal maar o zo voorzichtig die beesten te werk gaan. Bud no hard feelings Hr. Winterking.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• nou gelukkig maar weer

Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
            Winterkoning: Nou heb je mij aan het huilen gemaakt hoor, ha, ha, ik heb daar een iets andere mening over. Deze situatie deed zich voor, met die banden in het zicht. Gewoon een actie zoals die op dat moment ff is. Ach ja een volgende keer weer zonder die paardelinten hoor, ha, ha. Ik zie ze zelf ook liever zonder al die poespas maar ja soms is het ook wel eens leuk om te laten zien, hoe brutaal maar o zo voorzichtig die beesten te werk gaan. Bud no hard feelings Hr. Winterking.
            ik snap het wel en snap het ergens niet
            je kan zulke mooi-kes maken en dan die balken op de foto
            maar je moet i.d.d. je niet aan trekken wat een ander (ik) zeg als jij dat soort foto's wilt delen met ons,GEWOON DOEN.

ps : heb die linkjes van jouw erop nagezien en heb een andere versie van BD erop gezet.

BEDANKT VOOR DE HULP iedereen.
            ik weet ik kom over als een zeikerd maar reken maar dat ik het waardeer hoor als jullie me proberen/willen helpen.
            groetjes

pps: ga nog maar eens een pil innemen bij mijn bammetjes,en daarna weer de vogelkes voorzien van een portie eten ,hahahahaha worden ze groot en sterk van

ppppppps: zie je nu wel ,voorlopig heb je een mooi nestje liggen van die krombekken maar zijn het nu witborsten of niet?

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• reactie G75

Goulds 75
                De foto's van mijn zullen ook mooier zijn met een goede toestel maar helaas heb ik nog steeds niet En als de vogels ook een beetje mee zullen werken zal helemaal top zijn
                Tip, Maak je foto eens als de zon/het licht mooi op de vogel staat. Je zal zien dat je dan al heel veel mooiere foto's zult krijgen. Op je 2e foto heeft de vogel zijn oogvlies net ff dicht.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Bedankt voor de tip Henk3.
                  Ik zal de volgende keer beter opletten.

Opmerking

• ik was toch ook wel een beetje trots op deze baby spitsen.

mooi topic is dit hoor en ton *smelt* die goudbuikjes prachtig die moeten hier ook nog een komen.

en gould75 wat een mooie avatar heb je gemaakt.

Opmerking

• Dankje marcella.
                      Wat zijn ze toch mooi he die babyvogeltjes Deze maanden zijn de mooiste maanden in de vogelhobby.

Opmerking

• Inderdaad ook erg mooi, die piepkleine jongen. Zo te zien bovendien al twee verschillende kleuren ook.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

Opmerking

• Na een warme dag kregen de vogels allemaal een badje. Bij de tamme koppel goudvinken zag ik de gelegenheid om ze nog eens op foto te zetten. Het mannetje was zeker niet bang om zijn badkunstjes te tonen!

Ik heb ook nog een half minuutje kunnen filmen maar ik weet niet hoe of waar ik dit filmpje kan uploaden. Kan iemand mij hierbij raad geven?

Mooie foto van de jonge spitsstaartjes, Marcella!
                          Met vriendelijke groet,
                          Goudvink001

Opmerking

• Gehandicapte kievit

Mooi goudvinkje Goudvinkoo1, video's kan je ook met Imageshack uploaden. Moet je wel ff iets downloaden maar dat wijst zich vanzelf. Je kan aanklikken video bij up-loaden.

Deze kwam ik aan het tegen het eind van de middag tegen. De zielepiet:

Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Nog een paar.

Hoe dat nou weer gebeurt zal zijn, geen idee.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Jonge Splendids wagen de grote sprong.

Een kijkje in mijn domein.

Blauwe witborst Splendid Parkiet, kan niet wachten tot het voerbakje op zijn plekkie staat. = macro opname met 6 megapixeltje.

Deze jonge zwarte/grijze zat vanmorgen in de vlucht, uitgevlogen. Zo rustig als wat.

Er zitter er nog 2 in het blok, ff voeren: Deze 2 zijn heel licht van kleur.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X