Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
en wederom zeg ik jullie ,op mijn p.c. zien ze er mooier uit voordat ik ze met image shack verklein dan dat ze er hier nu op staan,maarja ik vind het wel best.(deze zijn gewoon flets t.o.v zoals ze in het eggie zijn).
ik weet niet hoe het kan of wat ik fout doet ,maarja het zij zo.
Schitterende foto's trouwens ook die van Henk,werken jullie nog wel
Bedankt Harry en dat laatste, zelfs op zaterdag. Moet je maar eens nagaan wat een werk je eigenlijk moet verzetten om die foto's op de plaat te krijgen, ha, ha.
Heb je vaker verteld, verklein niet met imageshack.
Je heb daar een heel mooi proggie voor
jazeker heb ik dat alleen jammer dat het toch niet helemaal functioneert,ik zeg dat bd er een stukkie aan veranderd aan de foto ,jullie zeggen van kan niet,nu heb ik dat gedaan via bd en kijk ik mis een stukkie foto : (achter zijne staart bv,daar is het ,het duidelijkst):
dus 2 vragen:1 wat staat er bij mij dan verkeerd ingestelt? want ik heb 1 foto (het origineel) daarvan met image verkleint op 15 inch scherm (foto in bericht 1706 )en ik heb deze bovenstaande met db gedaan en mist dus stukkie foto( en daarna met image ge-upload).
2 hoe kan ik rechtstreeks met db hier een link plaatsen zodat deze (foto) te zien is hier?
mvg
zo gaat het nu:
Stap 1:
Stap 2:
stap 3 is dat ik ik klik op run now en dan haal ik de foto uit een mapje die db aanmaakt in mijn afbeeldingen ( en dan mis ik dus een stukkie foto),vervolgens moet ik hem up-loaden met image om hem te kunnen plaatsen hier.
Opmerking