Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Device not found

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ton
    replied
    Goede service.
    Gelukkig goed opgelost nu.

Leave a comment:

• pico
    replied
    Alles werkt weer en beter. Wel na extra hulp van de verkoper via Whats app in het weekend. Het is best wel ingewikkeld programma (voor mij), maar ik heb het nu onder de knie

Leave a comment:

• Ton
    replied
    Vreemd toch.
    Je wil je eigen tijden invoeren.
    Dat zijn je vogels gewend.
    Ik heb ook geen idee hoe of wat.

Leave a comment:

• pico
    replied
    Een update
    Nieuwe dimmer en usb snoer van Lindhorst ontvangen.
    Ik heb ook maar een nieuwe adapter in gebruik genomen
    Licht in de kooien. Hoe laat het aan en uit gaat weet ik niet, omdat ik nog steeds geen communicatie kan maken tussen laptop en dimmer
    Oude laptop uit de mottenballen gehaald. Helaas krijg ik dezelfde melding
    Ik ben dus wel vooruit gegaan, maar ben er nog niet

Leave a comment:

• pico
    replied
    Dag Thee,
    die is aangesloten, anders zou het lampje van de transformator niet branden en het lampje van de dimmer.
    Deze krijgt dus wel stroom. Nu zou op het scherm een melding moeten komen zoals gewoonlijk en die komt er niet. Daarom herkent de laptop de dimmer niet.
    Dimmer stuk. Wel snel. Ik ben aan het kijken naar een andere

Leave a comment:

• Thee
    replied
    Nog een andere mogelijkheid: ook de netvoeding van de TLd3 aansluiten als je het device met de usb kabel op de laptop aansluit

Leave a comment:

• pico
    replied
    Ja, ik vind het ook heel erg toevallig. Dat het advies van de verkoper nu achterwege blijft vind ik ook jammer.

Leave a comment:

• Ton
    replied
    Het is te toevallig dat de dimmer nu stuk is.
    Maar het zou kunnen.

Leave a comment:

• pico
    replied
    Beste heren, excuus voor mijn late reactie. Druk gehad (oa met oppas)
    @Thee, ik heb het met een andere kabel geprobeerd, maar het leverde helaas ook niets op.
    @ Eduard V. Ik heb het nog eens voor alle zekerheid bekeken, maar het zat goed.
    Ik had dit ook wel verwacht, want ik heb alleen het kroonsteentje vervangen, die de kooien verbindt met de dimmer. Als hier iets mis mee was, dan zou ik wel het programma kunnen downloaden van mijn laptop naar de dimmer. Wat dan niet zou werken was de aansturing tussen dimmer en kooien

Linthorst trading had 1 keer gereageerd, door mij te adviseren de dimmer stroomvrij te maken en kijken wat er gebeurt. Ik mailde hem terug dat er niets was veranderd.
    De dimmer is denk ik gewoon kapot. Wel snel.

Ik heb mijn probleem ook voorgelegd aan anderen die veel verstand hebben van computers/hardware en software. Meer dan 150 man hebben mijn vraag gezien, maar niemand kon wat bedenken. Althans niemand reageerde.

Leave a comment:

• Eduard V
    replied
    [COLOR="#0000CD"]Opgelost??[/COLOR]

Leave a comment:

• Thee
    replied
    Een andere optie is dat de usb kabel van laptop naar TLD3 niet goed is

Leave a comment:

• Eduard V
    replied
    [COLOR="#0000CD"]Mogelijk zijn plus en min verwisseld ,, maakt wel uit bij gelijkstroom circuit.
    Zou ook de reden kunnen zijn voor melding : device not found[/COLOR]

Leave a comment:

• Ton
    replied
    Jammer dat het niet lukt.
    Hoop dat je er nog uit komt.

Leave a comment:

• pico
    replied
    Nee helaas. Ik heb de verkoper (linthorst Trading) ook een e-mail gestuurd en geschreven dat ook zijn voorstel niet werkt. Hij had nog wel een optie, maar ik wacht nog daarop.
    Ik hou je op de hoogte.
    Populier had het volgens mij ook, maar hij is niet meer op de site.
    Ik weet niet hoe hij er uit ziet, misschien zag ik hem wel op de TT in Zaandam.

Leave a comment:

• Ton
    replied
    En ?
    Gelukt ?

Leave a comment:

Working...
X