Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witbuikcini

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Witbuikcini

Hallo even een vraagje Ik heb nu in de voliere 2 koppels Geelbuiksijzen en een koppel nachtegalen Nu is mijn vraag kunnen de Witbuikcini wel met de Geelbuiksijzen Volgend voorjaar ga ik de Geelbuiksijzen er uit halen en in broedkooien doen Dus uiteindelijk verdwijnen ze uit de voliere Ik hoor het graag .

Oorspronkelijk geplaatst door Baggerman Bekijk Bericht
    Hallo even een vraagje Ik heb nu in de voliere 2 koppels Geelbuiksijzen en een koppel nachtegalen Nu is mijn vraag kunnen de Witbuikcini wel met de Geelbuiksijzen Volgend voorjaar ga ik de Geelbuiksijzen er uit halen en in broedkooien doen Dus uiteindelijk verdwijnen ze uit de voliere Ik hoor het graag .
    Is link,witbuiken komen vaak nu in broedstemming en alles wat geel in de veren heeft is de pineut.
    Er zijn altijd uitzonderingen maar ik zou het risico niet nemen,bij mij ging het mis,soms gelijk soms na een tijdje.
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

Ik heb iemand met jonge vogels gevonden , 3 maanden oud
      Maar mag ik vragen de combi Geelbuiksijzen met de Witbuikcini is gewoon niet goed Ook niet als ze niet in broedstemming zijn?
      En met alleen de nachtegalen?
      Last edited by Baggerman; 26-10-2015, 20:22.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Baggerman Bekijk Bericht
        Ik heb iemand met jonge vogels gevonden , 3 maanden oud
        Maar mag ik vragen de combi Geelbuiksijzen met de Witbuikcini is gewoon niet goed Ook niet als ze niet in broedstemming zijn?
        En met alleen de nachtegalen?
        Vermoed in Etten-Leur?
        Dan heb je goede vogels van een gerenommeerde kweker.
        Wat ik al zei,alles wat geel heeft kan een trigger zijn,alhoewel ik denk dat jappen te snel zijn.
        Het heeft ook te maken met ruimte,hoe meer ruimte minder kans op problemen maar zowel wit als geelbuiken zijn gewoon felle rakkers.
        Mvg,
        Kingfisher.

Opmerking

Inderdaad die meneer is het , bedankt voor u reactie

Ik heb ook nog een kooi waar ik ze evt alleen in kan zetten van 2 meter breed 70 diep en 90 hoog

Misschien dat ik dat dan doe, ik wil niet de hele dag dat gejaag Nogmaals bedankt voor u reactie

Opmerking

Working...
          X