Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roofvogel jaagt op mijn vogeltjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Roofvogel jaagt op mijn vogeltjes

Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Sperwer "breekt in".

Opmerking

Opmerking

Ik had hier een tijd geleden ook af en toe last van en ook van katten.
          Ik heb nu half doorzichtig tafelzijl voor mijn voliere gedaan. In eerste instantie voor de inval van sneeuw en regen en dat ze uit de wind zitten, maar na die tijd ook geen kat of roofvogel meer gezien!

Is trouwens ook een goede oplossing om je voliere met zijl af te dekken. Bij interesse kan ik morgen of overmorgen wel even een fototje posten!

Opmerking

Hoi Vogelfan, ik zie graag de foto tegemoet. Heb de voliere nu afgedekt met Dora bedovertrek, je begrijpt dat dat geen fraai gezicht is. ;-)

Opmerking

Ik heb 2 cm v.d. gaas vislijn gespannen. Afstand tussen de draad is 5 cm. Dit heeft ongeveer hetzelfde effect als dubbele gaas maar je ziet de vislijn bijna niet.
              M.v.g. Sepke

Opmerking

Zal een werk zijn geweest Sepke! Maar dan nog schrikken de vogels, nu hoorde ik een (nep) raaf op het dak zetten schrikt roofvogels af, weet iemand of dit waar is?

Opmerking

Ik zal morgen even een foto maken!

Opmerking

Kweker van Border, Crest, Fife fancy en Glosters!

Opmerking

Hij schrikt niet van zijn concurent , hij gaat in de aanval op de concurent.

Opmerking

Opmerking

Juist dat bedoel ik, en heb je er nog meer last van , want die indringer moet worden verdreven?

Opmerking

die ronde dubbellaags koekjes met vanille ertussen werken ook goed
                            had er zelf ook last van met een valkje
                            2 keer zon ding gegooid en tot op heden niet meer gezien

Opmerking

ja , jij dacht die komt hij wel terug brengen dat koekie

Opmerking

Working...
                              X