Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BuitenVoliere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Josly
    hallo Robin,

waardoor komt dit?

als men in het verleden al die " Vit " of andere potjes niet gebruikt dan had men nu niet zulke verliezen bij jonge vogels,

Opmerking

De soorten die Ton Koek bijv. opsomde zijn over het algemeen wat minder vatbaar en ook vrij makkelijk te kweken,
      Ahum... hoeveel elfenastrildes zijn er nog? Hoeveel oranjekaakjes?
      Nog een vraag, waar is je stelling dat dat "minder vatbare" soorten zouden zijn op gebaseerd?
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

Opmerking

Nu geef je dus zelf de rede ,waarom je in een voliere met zwarte grond en regelmatig voer op de grond sterkere vogels zult kweken !

Opmerking

Beste Animal,

Ik ben bang dat je niet veel begrepen hebt van mijn betoog.

MVG

Opmerking

ik heb al 7 jaar vogels (ik ben 14 jaar) en tot nu toe is er nog maar 1 vogel gestorven... Met het juiste voer, groenvoer, krachtvoer,vers water,... blijven ze ook gezond...
              het enige dat ik doe is de vogels ontwormen
              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

zandbodem en medicijnen

bij een kleine bezetting van vogels kan men volstaan met een zandbodem.
                als vogels aan een klein aantal ziektekiemen worden blootgesteld zullen ze een resistentie ontwikkelen en daar is niets mis mee.
                echter alles heeft zijn grens; wil men veel vogels houden op een klein oppervlak zal het verblijf goed schoongehouden moeten worden.
                denk hierbij ook aan betonnen vloeren, ed.

vogels volstoppen met medicijnen zodat alle ziektekiemen worden gedood en de vogel geen resistentie opbouwt lijkt mij ook niet wenselijk.

Opmerking

Working...
                X