Hallo allemaal,
Ik heb bijna mijn ouders overgehaald dat ik een grotere voliere mag.
Nu heb ik een voliere van 1 m breed 0,5 m diep en 1,5 m hoog. Mijn vader heb ik al overgehaald alleen nu mijn moeder nog. De andere voliere die er dan zou komen is ruim 3 m lang 1 m diep en 2 m hoog. Dit is natuurlijk een stuk beter. Mij lijkt het wel leuk om er verschillende vogeltjes in te doen. Dit had ik ongeveer in gedachten.
3 kanaries (2 poppen 1 man)
2 valkparkieten (koppel)
2 grasparkieten (koppel)
5 japanse meeuwtjes (3 vrouw 2 man)
3 chinese dwergkwartels (2 vrouw 1 man)
Zou dit bij elkaar kunnen. Ik denk het zelf van wel, alleen over de grasparkieten weet ik het niet zeker, omdat er verhalen geschreven staan dat die wat minder zachtaardig zijn dan valkparkieten.
Zou dit volgens jullie kunnen of is dit niet een verstandige keus?
Zelf heb ik nog niet heel veel ervaring, dus al het advies is welkom!
Ik heb bijna mijn ouders overgehaald dat ik een grotere voliere mag.
Nu heb ik een voliere van 1 m breed 0,5 m diep en 1,5 m hoog. Mijn vader heb ik al overgehaald alleen nu mijn moeder nog. De andere voliere die er dan zou komen is ruim 3 m lang 1 m diep en 2 m hoog. Dit is natuurlijk een stuk beter. Mij lijkt het wel leuk om er verschillende vogeltjes in te doen. Dit had ik ongeveer in gedachten.
3 kanaries (2 poppen 1 man)
2 valkparkieten (koppel)
2 grasparkieten (koppel)
5 japanse meeuwtjes (3 vrouw 2 man)
3 chinese dwergkwartels (2 vrouw 1 man)
Zou dit bij elkaar kunnen. Ik denk het zelf van wel, alleen over de grasparkieten weet ik het niet zeker, omdat er verhalen geschreven staan dat die wat minder zachtaardig zijn dan valkparkieten.
Zou dit volgens jullie kunnen of is dit niet een verstandige keus?
Zelf heb ik nog niet heel veel ervaring, dus al het advies is welkom!

Opmerking