Mededeling

Collapse
No announcement yet.

COM Hasselt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #61
    Vandaag ook geweest en ook ik heb genoten van de show. De verlichting is al besproken en het is jammer maar ook begrijpelijk. Waar ik meer mee zat is iets waar de organisatie niets aan kan doen aangezien het COM regels zijn, maar er zaten enkele groepen in kooien die schandalig klein waren. Met name duiven en de grond vogels zaten in kooien waar ze hun kont niet konden keren. Ik hoop dat de Nederlandse bonden dit toch wel aankaarten bij de volgende vergaring.

    Ook met insekten en vruchten eters zou zooo veel meer gedaan kunnen worden. De jaarlijkse show van de speciaalclub is hiervan een uitstekend voorbeeld.

    De verkoopshow ben ik snel doorheen gegaan. Prijzen en kwaliteit kwamen niet echt overeen.

    Mijn complimenten voor de vrijwilligers en de club. Het was netjes opgezet!!!

    Opmerking


    • #62
      ook zaterdag was het aanschuiven aan de inkom deur,waar dan een gans leger aan vrijwillegers stonden om bantjes te kleven,je zou toch denken dat men uit z'en fouten van vorige dagen lessen trekt?niet dus
      Ook met vogelboxen tussen de tt-vogels lopen was geen enkel probleem ,ik hoop dat iedereen met z'en eigen vogels naar huis is gegaan?
      mooie cataloog ook ,beetje kleine letterjes maar ok.
      Jammer voor de mensen die een beetje laat waren voor hun aandenken t'moet iets met houd zijn maar zeker ben ik niet want ze waren al op!
      Ook uitkooien ging bijzonder vlot ,ik stond net in de middeleeuwen waar den belleman de namen afriep voor wie het kon horen(of niet).
      Des ondanks enkele leuke dagen gehad,bedankt aan alle medewerkers.
      Hoop dat jullie nederlanders het beter zullen doen in 2015
      grtn.

      Opmerking


      • #63
        http://secvalkenburg.weebly.com

        Opmerking


        • #64
          Vanmiddag om 15:00 uur de vogels weer opgehaald in Boxtel. De laatste kooien werden toen naar binnen gebracht. Even een bakje koffie genomen en kregen de vogels toen mee. Goed georganiseerd. Complimenten voor de organisatie.

          Opmerking


          • #65
            hebben jullie toevallig ook gezien dat ze daar gewoon
            water uit de emmer geven en niet zoals in apeldoorn !

            Opmerking


            • #66
              Hoe bedoel je ,zoals in Apeldoorn ? Kunnen misschien hier nog iets uit beleren !
              GRT

              Opmerking


              • #67
                Uit een kraantje zodat er zo min mogelijk besmettingsgevaar is.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #68
                  is idd. zo is mij ook opgevallen,maar moet zeggen dat de drinkflesjes nieuw waren.
                  grtn

                  Opmerking


                  • #69
                    Ja, dat klopt vandijka1983.
                    Wij hebben dit ook tot onze verbijstering geconstateerd. Het vuile water werd in de emmer gegoten. Waarna uit de zelfde emmer het flesje weer gevuld werd. Als er dan een zieke vogel tussen zit helpt een nieuw fontijntje ook niet. Het ergste was dat de betreffende verzorgers exact wisten dat ze fout zaten. Toen wij hen wilden aanspreken waren ze er als een hazewind vandoor. Later gingen ze weer enkele rijen verder gewoon hun gang. Wij hebben dan ook verder niet meer aangedrongen.

                    Ik hoop dat de Nederlandse delegatie die over twee jaar het COM gaat organiseren hun ogen goed de kost hebben gegeven. Zodat ze de goede dingen kopieren, de mindere dingen verbeteren en de slechte uitsluiten.

                    Opmerking


                    • #70
                      En wij maar proberen om onze vogels medicatie vrij de houden. Bij deze manier van water geven lopen ze gegarandeerd cocidiose op of nog ergere zaken. Zal voor alle zekerheid maar twee dagen baycox geven.

                      MvG Hoebaer
                      http://secvalkenburg.weebly.com

                      Opmerking

                      Working...
                      X