Ben er gisteren ook geweest
Ik was er om 8 uur
Ik heb niets gekocht ik heb de laatste vogels die ik over had mee genomen voor bevriende kwekers
Er komen wel steeds meer exotische vogelsoorten wat toch wel mooi is
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vogelmarkt EXPO hal Assen
Collapse
X
-
Niet specifiek naar iets Ton. Ik hoop altijd ergens tegenaan te lopen. Ik wil eventueel een aantal Dornastrildes erbij hebben. Ik had die in mijn vorige voliere ook en vond het erg leuke vogeltjes, ook om te zien. Je vindt ze helaas niet zo makkelijk. Zag er gisteren wel een paar zitten, maar dat waren naar mijn mening allemaal mannen.
Leave a comment:
-
Ben vandaag geweest en het was best druk, maar helaas heb ik niets gevonden. Ik vond het aanbod aan rechtsnavels tegenvallen. Kromsnavels waren er genoeg te koop. Al met al, was het wel weer even leuk.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Bruijn Bekijk BerichtIk ga waarschijnlijk heen. Niet voor vogels maar voor andere spullen. Ik was er vorig jaar, maar toen veelbetekenend wat tegen.
Leave a comment:
-
Ik ga zeker heen
Is wat kleiner opgezet maar aan keuze geen gebrek
verleden jaar heb ik hier ook 6 Isabel sijzen weggehaald
Leave a comment:
-
Ik ga waarschijnlijk heen. Niet voor vogels maar voor andere spullen. Ik was er vorig jaar, maar toen veelbetekenend wat tegen.
Leave a comment:
-
Vogelmarkt EXPO hal Assen
Op zaterdag 23 maart a.s wordt weer de alom bekende vogelmarkt van "Vogelweelde" Meppel e.o gehouden in de EXPO hal De Haar 11,Assen bereikbaar via(A28)afslag 32a Assen-zuid.Een markt door liefhebbers voor liefhebbers. Info www.vogelweeldemeppel.comLast edited by Jan Vriend; 17-03-2019, 12:44.Labels: Geen
Advertentie
Collapse
Leave a comment: