Op zaterdag 22 oktober is het weer zover,grote vogelmarkt in de TT hal te Assen een markt voor liefhebbers door liefhebbers.Misschien weer mysteriegast aanwezig.Voor sfeerimpressie zei site "Vogelweelde" Meppel e.o.onder vogelmarkt video 2016.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vogelmarkt TT Hal Assen.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vriend Bekijk BerichtOp zaterdag 22 oktober is het weer zover,grote vogelmarkt in de TT hal te Assen een markt voor liefhebbers door liefhebbers.Misschien weer mysteriegast aanwezig.Voor sfeerimpressie zei site "Vogelweelde" Meppel e.o.onder vogelmarkt video 2016.
-
Oorspronkelijk geplaatst door graaf277 Bekijk BerichtBen geweest weinig vraag naar kanaries en om ons heen stonden veel parkieten ook weinig verkocht, heb
het idee dat het qua publiek minder is dan vorige keren?
Opmerking
-
en het seizoen loopt op zijn eind he.....
ik denk dat als je deze beurs in mei houd, het heel anders is.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Berichten het seizoen loopt op zijn eind he.....
ik denk dat als je deze beurs in mei houd, het heel anders is.
Opmerking
-
Mooie overzichtelijke markt
Maar voor mij persoonlijk ook een markt om collega kwekers die je heel soms ziet weer ff te spreken
Omdat er toch veel Friezen , groningers en drenten komen
Van het forum weet ik niet of ik ze heb gesproken want ik heb veel mensen gesproken en dan zegt niemand dat ze op het forum actief zijnEuropese Cultuurvogels
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking