Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rode trosgiers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • rode trosgiers

    Ik wil gaan proberen om rode trosgiers volgend jaar zelf te gaan zaaien, maar is er iemand die weet waar ik rode trosgiers kan krijgen (of via internet kan bestellen)?? Bij mij in de omgeving (Zuid-Holland) is het niet te koop.

  • #2
    ok, bedankt

    Opmerking


    • #3
      trosgierst rood

      pietje

      de rode trosgierst is er nog volop de echte fransen weet niet of je het nog weet gegevens zijn er af gehaald je mag hier geen liefhebbers helpen
      hoor het anders wel

      Opmerking


      • #4
        boskoop

        volgende maand gaat de beurs in boskoop weer van start, daar kan je rode trosgierst krijgen. waarom wil je rode in plaats van de gele ?
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Ton
          volgende maand gaat de beurs in boskoop weer van start, daar kan je rode trosgierst krijgen. waarom wil je rode in plaats van de gele ?
          Rode heeft ook meer voedingswaarde dan de gewone gele trosgierst.
          Mvg,
          Kingfisher
          Mvg,
          Kingfisher.

          Opmerking


          • #6

            Opmerking


            • #7
              oke

              de chinese is inderdaad ook een mindere kwaliteit dan de "franse" trosgierst. dat zie je ook wel in boskoop, dat is de goedkoopste. dat de rode een betere voedingswaarde heeft wist ik niet.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #8
                trosgierst

                soms is er ook wel hongaarse rode trosgierst op de markt is donker rood
                en stuk goedkoper dan de franse maar net zo goed dat de rode trosgierst betere voedingswaarde is klop volgens mijn niet wel is de rode wat zachter van hardheid

                groetjes Dik

                Opmerking

                Working...
                X