Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TT eisen maskergrijzen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • TT eisen maskergrijzen

    hallo

    ik heb al een tijdje op internet gezocht maar ik kan de TT eissen voor maskergrijze zebravinken maar niet vinden.

    wie kan mij helpen aan deze info?

    groeten,
    Groet'n uut Drenthe

  • #2
    nbvv daar kijken bij standaardeisen

    Opmerking


    • #3
      Hier heb je ze van man en pop bij elkaar, succes.

      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        TT vogel's

        Ik heb momenteel 3 jonge masker grijs zebravinkjes waarmee ik mee wil doen aan de tt's deze jaar.Maar omdat voor mijn zal de eerste keer zijn zal ik graag jullie meening willen horen/lezen.Wat vinden jullie van deze pop.Is ze geschikt of niet?Deze pop is van de eerste ronde.




        Van de tweede ronde heb ik een man en een pop.Deze zijn nog niet op kleur maar toch wil ik graag weten of deze man nu een zwartwang wordt of niet.?
        Of bestaat wel bij de masker grijs zwartwang?

        Vader en zoon.
        Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

        Opmerking


        • #5
          Toen ik zebravinken had, zette ik af en toe een foto op het forum van de speciaalclub, de NZC. Daar krijg je bijna direct heel nuttige reacties.
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            bedankt.ik probeer het wel.
            Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

            Opmerking


            • #7
              Bij zowel de jonge pop als bij de jonge man zien we dat de oogstreep niet strak is; het streepje loopt wat uit richting wang..... dit houdt meestal in dat de vogel split zwartwang is. Wat betreft de jonge man: jonge zwartwangen zijn in het nest meteen herkenbaar zodra de eerste veertjes doorkomen.
              Je hebt hier dus te maken met splitten. Overigens, de zwartwangkenmerken bij de splitten kunnen nog wel varieren in sterkte, er zijn ook splitten die al een halve zwarte wang tonen...

              Hans.
              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

              Opmerking


              • #8
                Bedankt Hans.Weer wat geleerd.
                Dat idee had ik ook al maar kijk ff goed naar de wang van de pop.Is het niet te licht?
                Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

                Opmerking

                Working...
                X