Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Show SEC in Rosmalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Show SEC in Rosmalen

    mvrgr

    Piet

  • #2
    Foto

    Nou Piet, die foto is zeker de moeite waard. Ik dacht eigenlijk dat het nu de broedtijd voor dit soort vogels was. Prachtig. Mijn complimenten en dat er nog velen zullen volgen.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Is wel heel vroeg voor haakbekken .Denk dat je kruisbekken bedoeld en zelfs die zijn meestal nog iets later.
      groeten eddie

      Opmerking


      • #4
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          Ik wil er morgen heen. Alleen waarom zijn deze mooie shows altijd zo ver weg?

          Redelijk plaatje wel Piet...
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
            Ik wil er morgen heen. Alleen waarom zijn deze mooie shows altijd zo ver weg?

            Dat ligt er aan waar je woont! Volgende week moet ik naar Lutjebroek, voor mij ook niet naast de deur, voor jou een klein stukje.

            Misschien tot morgen.
            mvrgr

            Piet

            Opmerking


            • #7
              Ben vandaag ook geweest. Was inderdaad de moeite waard. Volgend jaar wordt de tt. trouwens in Heesch gehouden begreep ik. Verkoopklasse viel wat tegen (waarschijnlijk was het meeste al weg). Geen enkele kleine putter - daar kwam ik voor - en heel veel losse mannen en eigenlijk weinig koppels. Bijv. alleen mannen goudvink en barmsijs. Geen losse poppen en weinig koppels.
              Maar desalniettemin: zeker de moeite waard. Ik miste wel enkele soorten die ik verwacht had: geen kneu, merel e.d. Wel mooie gekraagde roodstaarten, zwarte roodstaarten, keepvinken, geelgorsen, rotsvinken. En heel veel mooie mutaties. o.a. nieuwe mutatie van de frater.

              Vr. gr.

              Wim

              Opmerking


              • #8
                Sec

                Ben vrijdag even wezen kijken bij de sec en de verkoopklasse liep enorm hard ik was er om half twaalf dus half uurtje na de opening en er waren al veel vogels weg.

                ik vond vooral de vinken mutatie erg mooi dacht dat het de opalen waren die geel met blauw. en een ander erg mooi koppel vond ik de corsicaanse citroencini's deze waren ook te koop maar helaas geen ruimte en budget meer.....

                en de rotsmussen waren ook leuk om te zien kende deze vogels nog niet
                daarnaast vele mooie haakbekken

                mvg

                Opmerking

                Working...
                X