Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan dit samen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kan dit samen


    mijn zoon is van zijn meisje af nu wil ik weten of ik zijn parkieten en valken en bourke bij mijn tropen kan samendoen daar hij zijn vogels niet kwijt wil en er onderdak voor moet worden gezocht.
    ik hou zelf bandvinken, zebravinken ,japanse meeuwtjes,kwartels,loodbekjes,en een koppen napolion wevers is het mogelijk om zijn vogels bij de mijne onder te brengen tot hij een andere kooi in onze tuin heeft geplaatst.

    laat iets horen aub.gr aart

  • #2
    welke parkieten bedoel je
    de valk en bourde kan erbij

    Opmerking


    • #3
      Ik zou de grasparkieten er niet bij zetten maar die bv even in een kamervoliere in de garage zetten bij een raam. Die vreten de poten van je tropen aan als er ruzie komt. De valken en de bourken kan wel prima. Hoewel je tropen wel doodsbang worden in eerste instantie ben ik bang

      Opmerking


      • #4
        wat

        mee geven in ziene valiese.. En vragen aan het (haha) winterkoninkje. of het ?????? die weet alles beter he. IS van GRiM mooie liedjes duren nie lang ze.

        Opmerking


        • #5
          ik hoop dat dit goed gaat

          als het geen kwaad kan kan ik het natuurlijk wel proberen.
          ik wil geen vogels verliezen toch.
          we gaan het proberen en er het beste van hopen dan maar.
          of heb iemand een andere sugestie.
          wel in het belang van de vogels.

          gr. aart

          Opmerking


          • #6
            ik zou het niet doen valkparkieten kunnen nog wel eens fel in de pootjes bijten van de tropen kheb het zelf ook gehad

            gr

            Opmerking


            • #7
              Niet doen hoor alleen de bourke''s kunnen wel.
              De andere zullen je vogels de pootjes af bijten.

              Groetjes Petra.

              Opmerking


              • #8
                Medaar zou je nu a.u.b. een keer in het nederlands kunnen praten
                omdat dit toch begint te vervelen zoals jij praat.

                ik denk als we het allemaal in ons dialect er neer gaan zetten
                zullen ook veel mensen het niet snappen.

                Volgens mij hoor jij meer bij ongein.nl thuis dat is tenminste mijn mening
                en niet op vogelcafe.

                PETRA.

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door petra
                  Medaar zou je nu a.u.b. een keer in het nederlands kunnen praten
                  omdat dit toch begint te vervelen zoals jij praat.

                  ik denk als we het allemaal in ons dialect er neer gaan zetten
                  zullen ook veel mensen het niet snappen.

                  Volgens mij hoor jij meer bij ongein.nl thuis dat is tenminste mijn mening
                  en niet op vogelcafe.

                  PETRA.
                  Dat klopt inderdaad petra, ik snap er inderdaad niks van wat hij allemaal schrijft.

                  corine.

                  Opmerking


                  • #10
                    Ha Corine gelukkig dus ik ben niet de enigste die dat zo ziet.

                    Heb af en toe het idee dat ik op de kop zit te lezen hahahaha.

                    Groetjes Petra.

                    Opmerking


                    • #11
                      bourke

                      goedendag collega kwekers bedankt voor jullie advies,de bourke heb ik nu in de foliere gedaan het is nu afwachten.
                      zijn er altijd mensen die zo vervelend reageren als je gewoon een vraag stel.
                      in ieder geval de serieuse antwoorden bedankt.

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door airborne2

                        mijn zoon is van zijn meisje af nu wil ik weten of ik zijn parkieten en valken en bourke bij mijn tropen kan samendoen daar hij zijn vogels niet kwijt wil en er onderdak voor moet worden gezocht.
                        ik hou zelf bandvinken, zebravinken ,japanse meeuwtjes,kwartels,loodbekjes,en een koppen napolion wevers is het mogelijk om zijn vogels bij de mijne onder te brengen tot hij een andere kooi in onze tuin heeft geplaatst.

                        laat iets horen aub.gr aart




                        volgensmij kan dat niet hoor want valk parkieten zijn kromsnavels en zebravinken en die andere niet.
                        ik heb zelf ook zebravinken en diamant duifjes en die kunnen ook niet samen met de kakariki .

                        dus is denk dat je het beter niet kan doen.

                        Opmerking


                        • #13
                          valken en bourke kunnen wel samen met de tropen ik heb ook altijd valken bij mijn tropen gehad(goulds zebravinken napoleon wever goudbuikjes)

                          dus het kan wel ik heb nooit problemen gehad

                          en ja mensen reageren hier vaak dom die hebben ook een laag iQ
                          mvg roy (vogelfreak)
                          kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

                          Opmerking


                          • #14
                            dus het kan wel ik heb nooit problemen gehad
                            Groeten,

                            Arjan

                            Opmerking


                            • #15
                              Er word wel advies gegeven maar ik denk ook dat Azantiga gelijk heeft ,dat veel afhangt van de grote en de aankleding van de voliere.Als de vogels de ruimte en de mogelijkheid hebben om dekking te zoeken en op verschillende plaatsen voedsel word aangeboden zodat ieder makkelijk aan zijn voedsel kan komen het wel goed zal gaan heb al vaker combinaties gezien dat ik dacht kan dat.En MEDAAR hou toch eens op met anderen af te z..... reageer dan helemaal niet lijkt me beter vrg Rob.

                              Opmerking

                              Working...
                              X