Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tentoonstellingskatern

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • tentoonstellingskatern

    Jammer dat het tentoonstellingskatern dit jaar alleen bestaat uit het rijtje van wedstrijden.
    Ik en met mij vele leden (gezien de vragen die mij hierover bereikte) missen het vraagprogramma en de bijgaande informatie in deze.
    Voorgaande jaren vond ik het katern echt een handboek voor onze liefhebbers.
    Jammer dat we nu een uitgeklede versie hebben ontvangen.
    Ongetwijfelt hoor ik u zeggen, dit was aangekondigt omdat het vraagprogramma hetzelfde blijft en je kunt het vraagprogramma downloaden.
    Heren informatie verstrekken is belangrijk voor een organisatie als de NBvV en in deze mis ik dat.
    Niet iedereen bewaard alles en ook heeft niet iedereen internet.
    De berg info over de COM zal straks wel weer in Onze Vogels staan terwijl daar maar enkele leden van ons aan meedoen en de info in het katern oude stijl kan iedere inzender van ook onderlinge westrijden gebruiken.
    Ik hoop echt dat we volgend jaar weer een volledig katern toegestuurd krijgen.

    Theo van den Ing

  • #2
    Tentoonstellingskatern

    Hoi beste Theo, hoe is ie?

    Ik denk dat jij bedoeld dat wij met de onze vogels een tentoonstellingsagenda 2008 hebben ontvangen en geen tentoonstellingskatern. Dat katern is ook helemaal niet nodig. Vorig jaar is uitgelegd dat het tentoonstellingskatern 2007 - 2009 geldig is voor 3 jaar. Dus waarom zou je dan nu een nieuw exemplaar willen hebben. Dat is toch zonde van al dat papier. Ik weet alleen niet hoe het gaat met nieuwe leden, of die wel een exemplaar toegezonden hebben gekregen.

    Kijk dat niet iedereen alles bewaard, tja dat is eigen verantwoordelijkheid toch? Ik bewaar ook niet alles maar ik gooi ook niet zomaar weg wat ik nog nodig heb.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Henk 3 ?

      Jij schijnt mij te kennen.

      1) de bondsvoorzitter heeft het in zijn voorwoord toch duidelijk over een tentoonstellingskatern.
      2) zonde van het papier vind ik de hoeveelheid bedrukte papier die gaat over de COM show waar slechts een klein deel van onze leden aan deelneemt en dat ieder jaar weer in ons blad Onze Vogels word afgedrukt.
      3) zonde vondt ik het dat leden nu een stukje informatie niet kunnen vinden, informatie die nodig is en die paar blaadjes meer in het katern zullen echt niet de financiele strop zijn voor onze bond.
      Ik ben blij voor je dat jij zo bijdehand bent om het katern van 2008 te bewaren, veel mensen gaan inderdaad wat slordiger om met de brij van papier die ieder ontvangt.
      Er wordt tegenwoordig alleen nog maar gesproken over ,,eigen verantwoordelijkheid,, door Den Haag en nu ook al door mensen binnen onze bond.
      Is dat niet aan de orde dan moet je het zoeken op,, www zoek maar op .nl ,,
      Pech voor onze wat oudere leden die geen computer hebben.
      Ga vooral zo door!

      Theo van den Ing

      Opmerking


      • #4
        t.t. katern

        Ik ben blij voor je dat jij zo bijdehand bent om het katern van 2008 te bewaren
        eigen verantwoordelijkheid,
        Er zullen altijd mensen zijn die hun zaakjes niet op orde hebben en ook niet krijgen maar ik denk dat het grote gros daar wel voor zorgt. Als t.t. secretaris moet je sommige mensen toch wel helpen, wel of geen katern. Als je soms ziet hoe de inschrijfformulieren ingevuld worden dan lezen sommige mensen totaal niet wat er boven de kolommen staat. Zal wel een probleem blijven. Maar het kan wel heel makkelijk foutjes in de hand werken.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          Henk 3? wie denk je wel dat je bent?
          Inderdaad moet je sommige leden helpen ,maar dat geeft jou niet het recht over deze mensen te oordelen.

          Als men binnen onze bond en op dit forum elkaar niet serieus wenst te nemen en denkt gewone eerlijke serieuze zaken weg te moeten lachen dan reageer ik liever niet meer!

          Theo van den Ing

          Opmerking


          • #6
            blijven lachen he?

            Oorspronkelijk geplaatst door goudbruin
            Henk 3? wie denk je wel dat je bent?
            Inderdaad moet je sommige leden helpen ,maar dat geeft jou niet het recht over deze mensen te oordelen.

            Als men binnen onze bond en op dit forum elkaar niet serieus wenst te nemen en denkt gewone eerlijke serieuze zaken weg te moeten lachen dan reageer ik liever niet meer!

            Theo van den Ing
            Hallo Theo
            Henk3 is gewoon Henk3.
            Er wordt niet geoordeeld en je wordt gewoon serieus genomen hoor.
            Je krijgt gewoon een normaal antwoord en een beetje lachen kan geen kwaad toch . Sta lekker open voor anderen hun mening dan komt alles goed.
            mvg Gerard 6

            Opmerking


            • #7
              Niet begrepen denk ik?

              Oorspronkelijk geplaatst door goudbruin
              Henk 3? wie denk je wel dat je bent?
              Inderdaad moet je sommige leden helpen ,maar dat geeft jou niet het recht over deze mensen te oordelen.

              Als men binnen onze bond en op dit forum elkaar niet serieus wenst te nemen en denkt gewone eerlijke serieuze zaken weg te moeten lachen dan reageer ik liever niet meer!

              Theo van den Ing
              Beste Theo, ik zou wel de laatste zijn die iemand anders niet serieus zou nemen. Jij had het over het katern van 2008, ik heb het katern van 2007 - 2009 bewaard. (vandaar die ha, ha,).
              Verder neem ik zelf elk jaar de inschrijfformulieren in om daarna in de computer in te voeren. Kijk ik spreek gewoon uit ervaring, ik veroordeel niemand daarmee. Ik probeer wel een zo duidelijk mogelijk inschrijfformulier aan te leveren. Die heb ik voor onze vereniging naar eigen wens en regels aangepast. Met daarbij een zo uitgebreid mogelijke begeleidende uitleg.

              Beste Theo, ja ik zet wel eens ha, ha, in mijn tekst. Stoor je daar vooral niet aan. Ik val je echt niet aan hier. Ben ik ook niet van plan.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                Beste Theo

                Henk 3? wie denk je wel dat je bent?
                Wat Henk zelf denkt weet ik niet, maar ik weet wel dat hij zo'n beetje het meest gewaardeeerde forumlid is hier. Als nieuweling hier kun jij best wat minder chagrijnig reageren lijkt me.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

                Opmerking


                • #9
                  In aansluiting

                  Ton zei;

                  Wat Henk zelf denkt weet ik niet, maar ik weet wel dat hij zo'n beetje het meest gewaardeeerde forumlid is hier. Als nieuweling hier kun jij best wat minder chagrijnig reageren lijkt me.

                  Opmerking

                  Working...
                  X