Mededeling

Collapse
No announcement yet.

phurrura,s bij andere vogels kan dat.?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • phurrura,s bij andere vogels kan dat.?????

    kun je jonge phururra,s zoals picta picta en picta rosifrons en de rupicola sandia bij andere jonge vogels zoals princess of wales geelvoorhoodfdt kakariekie en valken in een grote vlucht stoppen zodat ze allemaal lekker kunnen vliegen en goed ontwikkelen .vlucht is 3 mx 1.25x 2,2 meter

  • #2
    Zolang het jonge vogels betreft zijn er relatief weinig problemen te verwachten, maar zodra de vogels broedrijp worden krijg je zeker problemen.


    Voor de volledigheid vermeld ik hier even dat je jonge Pyrrhura uitstekend bij de ouders kunt laten, zelfs als deze aan een eventuele volgende ronde beginnen!
    Als ze er een tijdje niet meer bij hebben gezeten kun je ze echter niet meer terug plaatsen.


    N.B. ik weet niet hoeveel vogels je in totaal samen wilt voegen, maar gezien het aantal soorten je hier noemt en ervan uitgaande dat je van elke soort meer dan een exemplaar hebt, zou ik ze niet allemaal samen in zo'n vluchtje doen. (Zo groot is het nu ook weer niet.)


    Succes.
    Amigo de los Psittacidos

    Look deep into nature and you will understand everything better

    Opmerking


    • #3
      bedankt voor je antwoord het gaat erom als ik jongen heb ze even kwijt kan in de vlucht.

      Opmerking

      Working...
      X